2007-05-25

tegnap volt buli egy evfolyamtarsamnal
nem volt rossz, bar olyan csodas se

IP-rol vegleg bebizonyosodott, h nagyon kreten es nagyon egyszeru, uh reszemrol ejtettem minden eddigi semleges hozzaalast, amit eleve nehez volt tartani a viselkedese miatt
tegnap estetol egyertelmuen negativ szereplo
nagyon nem lep meg az egesz


cs is odajott a buli vegere, h a pizzak maradekait megegye
finomak lettek, mi sutottuk [bar nekem nem volt tul nagy szerepem benne]

hazafele itt a haztol nem messze talalkoztunk egy sunnel
vicces volt
siman hagyta, h probaljam lefenykepezni, meg cs simogassa, meg en is
aztan amikor befejeztuk, elszaguldott telefonalni
meg jo, h nyitott alul a fulke, kulonben ki kellett volna nyitnia a lengoajtot



aztan ahogy mentunk, mar minden fucsomonal beszoltam cs-nek, h nezze mar meg, mielott ralep, nehogy egy masik sun legyen
persze kirohogott, h biztos megegybe belefutunk majd
persze nyilvan nekem lett igazam, belefutottunk megegybe
kicsit izgagabb volt, meg rosszabb kepet sikerult csak csinalni rola, mint az elozorol, mert ossze-vissza mocorgott
ezt meg se tudtuk simogatni
[az errol keszult kep a 4000. jubileumi kep, amit a gepemmel csinaltam]



allati gyorsan tudnak ezek a kis nyavalya allatok nyargalni

No comments: