2007-11-07

az elszallt munka

persze nyilvan en is hulye voltam, tudom, csak a "betanitaskor" jobb lett volna, ha elmondja a csaj, h hogy kell csinalni a biztonsagi mentest
[igen, lehet fejet fogni, h basszus, miert nem gondoltam ra magamtol
azert, mert az egyetemen, amikor ezt a programot tanultuk, probaltunk mashogy bizt menteseket csinalni, aztan rendre nem birtuk megnyitni oket, igy feladtuk, es anelkul nyomtuk
talan meg kellett volna kerdezni a tanart..
meg eleve gondoltam, csak azt hittem, h majd elmondja, ha tenyleg fontos, en meg vagyok olyan gyik, h nem kerdeztem ra, vaaaa]

meg nem kellett volna biznom a programban
amugy egyszer mar tortent ilyen egy sraccal, tegnap megtudtam, es van tipp, mitol
kicsi ra az esely, h nalam is pont ugy volt, de megvan, nem emlekszem
nem az en hibam
[ha az info ablak nyitva van, es epp benne van az eger valahol, es ekozben nyomom a ctrl+v-t [a ctrl+c utan], akkor csinalja ezt, szoval kb meg az esonek is fix szogben kell esnie, h sikeruljon..]

eees most kezdhetem elorol, mert a fajl maga is tonkrement, nem lehet folytatni
ez viszont azert kemeny bug, ha tonkrevagja magat a fajlt is

na mindegy, vegulis eleg olcson tanultam meg, h biztonsagi mentes akkor is, ha egbol ciganygyerekek..
na meg szajkinyitas, akkor is, ha para, h hulyeseget kerdezek

No comments: