2008-05-11

voltam egy rakas koncerten mostanaban

horny trees
siralyban, nagyon jo volt, hu de elveztem
lengyelek, vegul csak 2 jott a 3 helyett, de eleg volt ez is nagyon
itt van zenejuk, de a koncert tok nem ilyen volt

a koncert elott, amig a-ra vartam, kihallgattam 3 srac dumalasat
szobajott h az egyikuk masfel eve trombital es mennyire kiraly
onnan meg jobban figyeltem, mert legalabb 6 eve nagyon szeretnek trombitalni de aztan persze semmit nem tettem meg ennek erdekeben [vajon hol kene, meg eleve draga, nincs is hangszerem, blablabla...]
aztan a koncert vegen odamentem a srachoz, es megkerdeztem a parametereket
jo lelombozo volt: 60e egy felev, heti egy ora, allami zeneiskola
hat ennyiert nem fogok

etnorom

majus elsejen a siralyban
ez a kalyi jag 2 tagjanak az uj egyuttese, balkani cigany zene, itt vannak
en tuti etnocig-nek hivnam amugy
hat eleg ambivalens volt
tkp tetszett nagyon, de mivel ismerem a kalyi jagot, nagyon zavart a szintetizator [obama kinezetu szintis, egek] meg az elektromos hangszerek
persze azert balogh istvan "pacala" az orszag legjobb szajbogose is bennevan, szoval nem csak elektro
legnagyobb banatomra kiderult utana, amikor rakerdeztem, h a kalyi jag megszunt, vegleg
egy vilag omlott ossze bennem [de tenyleg, az az egyuttes a szememben tokeletes]
ja es ra kellett jonnom h balog jozsef hangjaba nem csak kiskoromban voltam szerelmes

Syntax Orchestra

siraly
vah, hagyjuk
amikor csak zene akkor elmegy-kategoria, amikor nagyon okos elgondolkostato szoveg felolvasas is megy alatta magas hangon egy ferfitol akkor meg most-inkabb-kimegyek-pisilni-kategoria

Laurent Blondieau és vendégei

siraly, tegnapelott
oh ez nagyon jo volt jaj de nagyon elveztem
belga trombitas, mellette szaxofon dob es nagybogo
volt egy pasas elottem, total olyan volt mint egy oreg tengeresz, csikos poloban szakallal, sot kicsit olyan volt mint egy papirsarkany
a dob total semkul volt egy pontig, amikor is ez a rejtlyes pasas egy szam kellos kozepen kisunnyogott labujjhegyen a szinpadra, vmit belesuttogott a dobos fulebe, kivette az utoket a kezebol es leult a helyere
keeeeesz
onnantol feltuno resztvevo volt a dob is, maradt az oreg vegig
[szegeny eredeti dobos srac meg vhova elbujt]
aztan vmi nagy onbizalmu hude nemszimpi srac is odafurakodott a szaxofonjaval de vegig a hatterben maradt, igazabol nem is hallatszott, mit muvel
oooo nagyon szeretnek trombitalni nagyon nagyon nagyon

specko jedno, utana pop ivan

most voltam eloszor a cökxpôn café theater-ben
lent egy pinceben uldogeles a foldon, olyan a hely, kicsit fenekfazos
sj a szokasos volt, tetszett megint
pop ivant nem is ismertem elotte, ah nagyon jo volt az is
4 rezfuvos meg dob meg aaaaaaa meg halottak is felkelnek tole [csak cs aludt el kozben a hatam mogott uldogelve]

hm most mas nem jut az eszembe, talan ennyi koncerten voltam mostanaban

[jaaa namegpersze cs-menyus fele
kata-valamin
a kuplungban, amikor menyus kiallitasa zart be, de azt mar leirtam, milyen, most is pont olyan volt] [igazabol nem ugyanolyan volt, hanem sokkal jobb, mert most sokkal jozanabb volt pl cs, menyus meg persze a szokasos..]