2008-08-03

lattam sok filmet



control
eletrajzi film ian curtisrol, a joy division enekeserol
[nem hiszem el, h ianrol van a magyar wikipedian szocikk, a jd-rol meg nincs, pedig eeez vaaaan]
[cs, ha rendesen olvasod a blogom, itt egy cikk neked, gondolom erdekel nagyon] [meg persze mas annat olvaso jd-rajongoknak is]
ezt most neztuk meg vegre, bar cs a film megjelenesenek masnapjan mar letoltotte, ott ugralt azota folyamatosan, mint egy bolond, h neeezzuuuk meeeeg
[amugy okt 9-en mo-i mozi bemutato]
azzal remekul elriasztott, h csak angol felirat van hozza, igy amikor estenkent mar faradt voltam, mindig mondtam, h ejtsuk, ugyse fogok erteni belole semmit
aztan most mondtam, h oke, nezzuk meg
[persze most mar van hozza magyar felirat, de nem tokoltunk vele, megneztuk angollal]
[hehe, tok lassan beszelnek elegge, uh kb 3-4 mondat kivetelevel ertettem
termeszetesen azoknal lepause-ztam, es megkerdeztem az okos cs-t, h mi a fenet mondtak, mert nem fogtam fel
erre o mindig nagyon keszsegesen elmondta a kerdezett mondat elott es utan levo szovegeket
erre en mindig megjegyeztem, h egek, azokat nyilvan ertettem, a hianyzo resz erdekelne
jaaa, hat azt o se ertette
majom cs]
tokjo kis film, tetszett elegge
a kepek eleg szepek, latszik h fotos pasi csinalta
[lett is kedvem nagyon vmi tony richardson filmet nezni, majd nezek is, oo de szeretem azt a pasit]



ja, viszont most itt ennek kapcsan leirom, miert nem szeretem az eletrajzi filmeket
ki nem allhatom, h pl tegyuk fel, h egy muvesz lat az utcan egy lepke alaku kutyaszart, aztan ir errol egy szamot, v fest rola egy kepet, v egyeb mast muveszkedik a lepkerol
es sokszor az az erzesem, h ezek helyett a mokas igazsagok helyett, amit persze nagy esellyel senki nem tud, kepesek berakni vmi napfiver, holdnover tipusu jelenetet, ahol a szende srac a mezon uldogelve egy lenyugozoen konnyed pillangot lat meg, elkezd futni utana, aztan bla bla bla, innen szarmazik a lepke [igen, uutalom a napfiver holdnovert, de igazabol asszem tkp magat zefirellit]
najooo, talan ennyire nem gaz a helyzet, de sztem jogos a para
naees ebben a filmben is van par anna-a-szemeit-forgatja resz, amire ki is talaltam a megoldast: [1] le kell allitani a filmet, [2] ki kell menni a konyhaba, [3] kell keverni egy eleg lightos gintonicot [ugyesen megsejtve, h meg mennyi ilyen lesz a 2oras film soran] jeggel es citrommal, [4] aztan bemenni vele, es folytatni a filmet, egeszen a kovetkezo jelenetig, onnantol ujra [1]
remekul megsaccoltam, mennyi ginnel kell csinalni, pont jo volt ez igy



wong kar wai: my blueberry nights
hm hm
nagyon szeretem wong kar wait, nalam az elso 10 rendezoben mar jo regota es igen stabilan bennevan
mindig elkepesztenek a filmjei, csak nezek es uuh aah gyonyoruuu
na most ez a film jo kis esti film volt, pont jo volt beesni ra a moziba es megnezni, minden elozetes tervezes, meg foleg minden elozetes jaj-alig-varom-mar nelkul, szoval igy pont jo
ha keszultem volna ra meg remegve vartam volna mar h jaaj uuj wong kar wai, akkor jo banatos lettem volna utana
igy nem, csak szepen el is mult, semmi olyasmi emlek, mint a szokvanyos azsiai filmjei utan
[jaaa, nem irtam a lenyeget, ez az elso nem azsiai filmje]
eeeh, az viszont kiboritott, h a szerelemre hangolva* zenejet eloszedte, es benyomta ebbe
jaj az nem kellett volna, sztem az oda valo, oda tokeletes, itt meg kicsit mintha csak eszembe akarta volna juttatni, h barmennyire is semmi kis filmecske volt ez, nehogy elfelejtsem, h ez is az o filmje

* el ne felejtsem leirni a mokas tortenetemet ezzel a filmmel kapcsolatban, azota is csak rohogok rajta, amikor eszembe jut




adam almai
mokas, igazi dan fanyar vigjatek
azert megegyszer nem neznem meg, az tuti



piaf

ez is ugy jott, h nem tudtuk eldonteni, mit nezzunk meg este, aztan mondtam cs-nek, h mivel ez zenes, ezt nagyon moziban kene megnezni, nem akarok ugy jarni, mint sok mas filmmel, h mar nem jatsszak moziban, uh marad a sehogy / letoltes
jo volt, jobb, mint amire szamitottam
egyszer jo megnezni, kicsit erdekes
lehet h bennem van a hiba, de eszembe nem jutott sirni [szemben a mogottem ulo csajjal, aki lenyegeben zokogott] [es erre a kreten pasija elkezedett lenyugozoen gagyi poenokat mondogatni neki, h nevessen; azt hittem, eldobom az agyam toluk, de aztan megsem..], sooot en meg csak nem is ereztem szomorunak a filmet

[a piaf kapcsan tudtam meg: a taban mozi mar nem budapest film-es, igy a kartya nem ervenyes oda, es talan emiatt a kavezocskaja sincs meg, viszont a diakjegy mindig mindenre 350, es 2 hazzal delebbre remek coffee-to-go-t lehet venni]

No comments: