2008-12-25

a gonosz win win win

megint genya volt velem, extran
pontosan ugyanaz tortent szombaton, ami kb egy eve is: egy kekhalal utan mar nem tudott bebootolni, kiirta h nem talalja a system32/config/system-et vagy vmi hasonlot
mivel szuksegem volt a gepemre, nem volt mese, irtam mary geperol a koleszos levlistara, h ha vki a karacsony elotti szombat estejet velem es a gepemmel akarja tolteni, azt szivesen latom
2 pasi is jelentkezett "_"
sot masnap egy harmadik is

az elso pasi leult, megnezte, huhogott meg rohogott, kozolte h ezt csak ujratelepiteni lehet
eeeh, eleg ideges lettem, mert ez azt jelenti, h a programjaim es a millio konyvjelzom eluszik, aaaaa, csak az adataim nem
de kellett a gepem mindenaron
a srac amugy lenyugozott: hosszasan nezte osszehuzott szemmel a mao plakatomat, mondtam neki az ilyenkor szokasos szoveget, h nem vagyok komcsi csak tetszett a plakat es akartam vmit a falamra, erre nezte tovabb, es megkerdezte, h ez ugye che guevara
nem, nem estem le az asztal ala a rohogestol

kozben bekocogott a masodik pasi is
kiderult h az elsonek csak home telepito cd-je van, a masodiknak prof is, uh kedvesen elsompolygott az elso pasi
ugyanazt mondta, csak ujratelepiteni lehet
meg gyengen megeresztettem, h cs ezt annakidejen igenis megoldotta ujratelep nelkul, de nem hatottam meg, mondta h ujratelepites
[amugy annakidejen itt irta le cs, h o hogy oldotta meg]

nemet win, elkepesztoen durva hosszu erthetetlen szavak, waaaa
egy driver nem lett meg sehogyse, igen sokaig kereste
vegul lett egy gepem, egy szal firefoxszal, kisebb felbontasu monitorral mert vmiert [gondolom a driver miatt] csak max 1200x1600-ast volt hajlando beallitani pedig olyan csodalatos a monitorom h 1920x1200, emiatt persze szepen torz volt minden
es ha egy ablakot arrebbhuztam, akkor csak szep lassan csuszott a kep, meg a gorgetes is eleg darabos volt
[vegul mindegy, az elso sokk utan elegge nem erdekelt, az a helyzet, van mas bajom is epp eleg, igy jartam]
beraktam egy hatteret [meg jo h cs regi munkahelyi gepenek pont ekkora volt a monitora, es ezert kerestem neki remek hatterkepeket], tettem ra avg-t, picasat meg total commandert, ill a ff-hoz letoltottem a flashblockot meg egy google bookmarks kiterjesztest, ennyi ennyi, eleg szuz win

hazaertem, es az elso bekapcsolas es par perc hasznalat utan kekhalal, es ismeeeet nem talalja a system32/config/system-et, eeh eeh eeeeh
ez mar para, lehet h megiscsak a merevlemez rossz, ami mar multkor is gyanus volt
azota kiderult h talan nem, mert igazabol nem ujratelepitette hanem nemtommicsinalt a srac, mindenesetre a program files meg ilyenek megmaradtak, igy lehet h csak vmi mas rossz
[igen, erezheto h most nem nekem mondta el egyenesen cs anna-nyelven h mi tortent, ezert nem tudok szep meset irni mint multkor, hanem cs megbeszelte b-vel, aztan b mondta tovabb nekem]

szoval most b egy live cd-s ubuntut elinditott rajta, megcsinaltuk a wifit, uh remek, kozben lezarta egy paranccsal a particiokat, amik nyitva maradtak a kekhalal utan, igy mar el is erem a fajljaimat, ami eleg jo
[mar hallgattam is kis lelombozo csokolomot, hehe]
eeeeees ugy nez ki, van biztonsagi mentes vmi sajat formatumban a konyvjelzoimrol, megtalaltam ugyanis [kerestem korabban is, mert utananeztem, h hol vannak, meg is probaltam megnezni meg a nemet win alol, de nem engedett be a mappaba, sot a meretet se tudtam megnezni, erdekelt volna, h van-e merete, h tudjam, van-e benne vmi], ez nagyon jo hir, uh vegul csak az osszes programomnak annyi, az meg nem karasztrofa
mar csak az lenne szuperjo ha kiderulne h nem kell uj merevlemezt vennem, mert tenyleg nincs baja

szoval ez van, most mar megint baratok vagyunk kicsit a gepemmel
alig varom a teljesen szuz win-t, meg a kedves uj ubuntut, jo lesz nagyon
talan meg uj hatteret is rajzolok, bar szeretem a regit nagyon, majd meglatom

4 comments:

viri said...

az a che guevarás nagyon jóóóóóóóóóóó volt :D:D

anna said...

haha, hat sztem is
elegge megnyugodtam, h nalam batrabb hulyek is vannak, en legalabb csak cs-tol mertem megkerdezni a hasonlo hulyesegeimet
[najooo talan ennyire nem voltak azok durvak]
[[most meg marad a wikipedia..]]

boni said...

maskor ha a konyvjelzoidet felted hasznald a delicious bookmarksot. barmikor barmely geprol elered hozza tudsz ferni nagyon praktisch ;)

anna said...

sajnos utalom a delicioust, probaltam mar, epp most toroltem vegleg a felhasznalomat, annyira nehezkes szar az egesz, szoval ez most nem megoldas
de vegul eloszedtem, megvannak, inkabb idonkent kiexportalom majd html-be, vagy van a firefoxnak ilyen kiterjesztese [febe], ami a mas kiterjeszteseket es a konyvjelzoket valahogy menti, es barmilyen mas ff-nal elo lehet hozni a te sajatodat
csak foglalkoznom kene vele, ilyen egyszeru "_"
[[ja meg a ff is csinal biztonsagi menteseket, epp onnan tudtam eloszedni]]