2009-04-10

eletem legszebb fotoja

tegnap epp elmeseltem s-nak, vegre dumaltunk kicsit, szoval eszembe jutott h elmeselem itt is
igazi anna-tortenet, olyan agyam-edobom fajta
namerthogy

volt a katicam
[aminek a veget nem irtam le, majd potlom [csak h nehogy vki emiatt ne tudjon aludni: meglett, egy darabig meg megvolt aztan megdoglott]]

egyszer amikor felebredtem es felalomban neztem kifele a fejembol, meglattam h a katica setal a tukromon, de eleg gyorsan setalt, nem csak ugy alldogalt
iszonyu gyorsan kiugrottam az agybol h lefenykepezzem

naes ugye legtobbszor semmiben szoktam aludni [marmint agyban de ruha nelkul], akkor is ez volt
naes ugye a katica a tukromon maszkalt
ugyhogy vegul katica+anna kep lett

persze siman pont attol olyan szep a kep h en is rajtavagyok elegge, anelkul talan nem lenne nagy szam
viszont igy csak tudom h megvan es ajuldozok h jaaaj de szep kep es akit erdekel az nagy esellyel csak elhinni tudja nekem h igazan gyonyoru fenykep

azert en nagyon buszke vagyok magamra

2 comments:

Juca said...

Teljesen felcsigáztál,hogy valami szép fotó, erre csak mézesmadzag. És tudod mit: én nem hiszem el :)

anna said...

nahat latod epp ez a bajom
jaj jaj tenyleg nagyon szep
[netan ha megmutatom vkinek, tole kerdezd majd meg h tenyleg nagyon szep-e, hehe]