2009-06-26

anna szemei -- a bejegyzest fifinenek ajanlom, ki masnak is ajanlanam

ez egy eleeg mokas dolog sztem, mar nehanyszor eszembejutott h leirom
mooost leirtam
elore mondom, most kep nem lesz, azertse



u p d a t e
virag emlekezett ra h egy a blogba mar betett kepem latszanak a szemeim
ugyan ezen nem tuuul zoldek, najooo megis berakom ide is, lehet nezegetni es ajuldozni, hehe
[ossze lehet vetni oket a nagyon kedvenc bruderek szemeivel]

egy idoben sokat sokat fajtak a szemeim
voltam sok orvosnal, megneztek a szememet meg ct h nincs-e agydaganatom de nem volt, blablabla
vegul egy idiota orvos altal adott szemcsepp kapcsan kiderult h tul tagak a pupillaim, emiatt tul sok feny jut be a szemeimbe, ez zavarja a fejemet meg engem
amikor erre rajott a gyerekorvosom, mondta h nagy makom van, nagyon vonzoak a tag pupillak, regen a bella donnak olaszorszagban nadragulya levet csopogtettek a szemeikbe h nekik is tag legyen es ok is vonzoak legyenek csak lassan megvakultak tole mert annak ilyen hatasa van, nekem legalabb nem kell semmifele praktikakat bevetnem
es meg hozzatette h egek raadasul nagyon zoldek a szemeim, veszelyes veszelyes

kesobb amikor matektanarszakra jartam, mero laszlo volt a pszichologia tanarunk
beszelt arrol, h az erzelmek hatnak a testre is, pl idegesek elkezdenek izzadni, szegyenkezoknek kipirul az arca, akik megkivannak vkit azoknak kitagulnak a pupillaik
kesobb beszelt arrol is h ha ilyesmi jelet lat vki mason, akkor legalabb tudat alatt de mindenkepp fogja a helyzetet, pl ha latom h vkinek vorosodik a feje es izzad a homloka akkor legalabb tudat alatt fogom h idegeeees

eloadas utan remego terdekkel rohantam hozza es mondtam a tag pupillaimat es kerdeztem h minden egyes legalabb ferfi de igazabol szemely akinek a szemebe nezek azt hiszi h mar csak a legkozelebbi eldugott sarkot keresem tepnem le a ruhait egyebek egyebek???
eloszor hosszan vigyorgott
aztan azzal nyugtatott h akikkel gyakran talalkozok az a nem ilyen iranyu viselkedesem alapjan nagy esellyel mar hozzaszoktak es ok mar nem hiszik ezt tudat alatt

azota igyekszem a nem celszemelyek szemeibe lehetoleg sehogyse de mindenesetre melyen semmikeppen nem belenezni

az teny h sokan sokan mondjak h milyen szep zold szemem van nadea akkoris
[es az elso testreszem amihez alex hozzaert az pont a szempillam volt, hahaha]

[sugar olyan kedves h elmondta, szte pusztan szemeimnek koszonheto a nehanyfos karlsruhei rajongotaborom
ezt az a sugar mondta aki hires vaddisznosnyaklancos kepemet hatterkepnek akarta betenni a laptopjara
gondolom a pupillaim miatt]

10 comments:

viri said...

jóóóóóóóóó! :D:D:D:D:D
de azért egy ilyen bejegyzés kép nélkül... ejnye..:)

anna said...

nem talaltam szep kepet a szememrol, hehe
majd ha lesz, utolag beteszem, ok?
de te pl ismered a szemem, asszem aki nem ismer engem annak sokkal szarabb lehet "_"

viri said...

amikor a zkm-ben voltatok és hárman vagytok a képen. bennem az egyértelműen megmaradt a szemed miatt.

anna said...

wow, igezad van
be is rakom ide is a kepet, lehet nezegetni a lenyugozo szemeim a 2 kedvenc bruder szemei mellett "_"

viri said...

:D ;)

anna said...

igen igeeen, baar oszinten rajtad kivul senki nem erdeklodott a szemeim irant
te meg jool ismered oket, nem?

viri said...

majd fognak:) csak most mindenki pihengél. nekem tetszik az a kép.

anna said...

najaa, rapillantanak es hasraesnek mindegyszalig az oolvasok
egyik kedvenc kepem ami itt keszult, igazabol asszem a kedvenc
egyik legjobb napom volt, nagyon nagyon szeretem ezeket a brudereket

fifinne said...

jaaaaj a cimen HATALMASAT visitottam :) hihii hat ez meglepi a javabol

egyebkent meg ez hianyzott nekem! anna es a tag pupillai :)

anna said...

fifine, en a leveledtol visitottam
szuper amikor egesz rossz napokon ilyen levelek erkeznek nekem "_"