2009-09-08

a tokeletes ajandek annuskanak

megkaptam alextol, tejoeg tejoooeg

sapka
van ugye ez az alexandru



2 dolog volt ami miatt erdekelt: [1] iszonyuan jo sapkaja volt amikor megismerkedtunk, total belezugtam abba a sapkaba, emellett [2] nagyon erdekesen nez a szemeivel [azota megtudtam, volt egy balesete]
[asszem pont ezek miatt ereztem annakidejen olyan farkasolo fajtanak, nagyon tetszett h milyen kemeny pasi, azota is nagyon tetszik]

nyul
jartunk ebben a felevben egyutt egy orara, ahol szobajottek az azsiai allatovek vagy mi, szoval h melyik allat eveben szuletsz az ezt-azt jelent blablabla
amikor errol dumalt a tanarno, annyit irtam alex papirjanak a sarkara h



semmi egyebet
eloszor csak ranezett de semmi
aztan megint megnezte megint semmi
kozel tolta a szemehez meg mindig semmi
aaaztan hirtelen ugy elkezdett rohogni h azota is csak egyszer lattam megkozelitoen ennyire [amikor a feketeerdoben autolekopoversenyt csinaltunk es nekem kapasbol telibe sikerult az o 3 sikertelen kore utan]
nem tudta abbahagyni a rohogest, mar majdnem meg is halt
jobbhijan felallt es kiment
nehany perc utan visszajott es kb fel masodpercig sikerult megoriznie a komolysagat, pontosan addig ameg ram nem nezett
valahogy lenyomtuk a maradek 10 percet, egeszen kemeny volt



azota folyton aktualis a nyul-tema, annyira h pl baselban csinaltam neki kepeket, amikor meglatta akkor is csak nagyon nagyon vigyorgott de tenyleg nagyon, nem kicsit
[amugy voltak nyulai amikor kicsi volt] [meg galambjai is, meg sakkozott mar akkor is es mar akkor is nagyonnagyon ugyes volt, meg annyira szerette a kolat h egyszer rengeteg kolat kapott szulinapjara, lattam is fenykepet a 10 kolat nyomo kiskolyokrol es mellette orul a nagymamaja h mennyire boldogok a gyerekek, lenyugozo fenykep, egeszen 10bol 10]

ajandek
a bucsubulim vegefele adtam neki egy picike faautot, mondtam a motorjai melle baratnak, orult nagyonnagyon
aztan atsetaltunk hozza



elohalaszott nekem egy sapkat, olyasmi mint a pilotaknak van es persze egeszen hasonlo az o sapkajahoz amit annyira nagyon nagyon szeretek
csak ez nem h&m-bol muszor hanem kezzelvarrott nyulbor

anna



eeh, egy darab annabol mar egyertelmuen alexnal van
veszelyes helyzet veszelyes pasi egek egek
[nem is baj h nem erti a blogom, legalabb nem szol be h jaaa blablabla]

2 comments:

fifinne said...

:)
alexot klonozni kene

anna said...

hm hm, nem is rossz otlet "_"
majd megkerdezem ot is mit szol az otlethez