2010-01-25

rossz almok

hat ez eleg nagy szopas
par napja folyamatosan nagyon rosszakat almodok
[nemtom nincs-e koze hozza h amikor a kedves herbaria nyugtatotea osszetetelet nezegettem a neten, eszrevettem h x ido utan szunetet kell tartani, akkor kicsit beparaztam mert az x ido mar regesreg letelt nalam, mondjuk nem is iszok folyamatosan mindennap de azert szoktam inni rendesen, szoval akkor megittam meg az uveg aljaban levo par teanyit aztan most itt a szunet]
mindig nagyonsirva ebredek az alvas kozepen aztan valtozo h merek-e utana visszaaludni vagy kave + napfelkelte

hahaha gondoltam stilszeru megoldas lehetne egy alomfogo [ha mar a szobamban lako 4 eger 1 tigris 1 himzett kiskakas 1 torottlabu aranyangyalka 1 sutotokszinu csodaszep peugeot bicaj nem eleg h megvedjenek] de neztem, azon tul h nem vagyok indian, gyerekeknek szokas csak csinalni meg fuzfabol es allati inakbol, szoval ez nekem semmikepp nem palya

jaj jaj micsinaljak

7 comments:

viri said...

annuska holnap államvizsga aztán 40 napig bulizunk jóóóóóóó??

Juc said...

Be kell tepni. Tuti aludni fogsz mint egy kisangyal.

roll. said...

figy, barmi _igazan_ jo otleted van, irjad meg, honapok ota egesz hihetetlen remeseket birok almodni, es nem jovok ra, h lehetne meguszni, nem naponta, de heti tobbszor, igen, tegnap is (februarban thai?)

t said...

beszélgetni kell + a biciklikerék tökéletes álomfogó

anna said...

viri, okeeee

Juc, mostantol eletem vegeig??

roll., waaaaaa de rossz, oke
[persze nalam nyilvan valahol a bena lelkemmel van a gaz, azt kene megjavitani]
febr thai igen hogyne, alig vaaaaarom

t, meggyozoen hangzik amit mondasz
amugy ma volt egy nyugis ejszakam vegre \o/

csuszta said...

és ha arra gondolnál elalvás előtt, h. majd elmegyünk erre: http://www.a38.hu/?p=programok&id=1969
és milyen jó lesz és akkor már majdnem tavasz lesz és minden könnyebb... az nem segítene? :)

anna said...

csusztaaaaaaaa
ez deszuper lesz \o/