2010-02-06

annaeste

hazajottem estefele
meg a buszrol irtam m-nak egy sms-t h vacsora nalam?
persze csak viccbol irtam, m-val talalkozni, de meg csak egy e-mailt kapni is tole egeszen ritka csoda
aztan beszeltem virivel, orultem h online volt, kerdeztem nem jon-e at de azt mondta most egyedullevos kedve van
vegul itt uldogeltem magamban

tettem ezt-azt, kozben lenyomtam egy ora mate petert, eleg vicces volt
irtam egy sms-t lakotars#2nek h el-e meg holvan ilyenkor
azonnal valaszolt: a liftben, haha, tenyleg itt volt fel percen belul

akkor beporogtunk szepen
mondtam neki miket hallgattam, azonnal sikitott h tegyem be az egy darabot a szivembol-t
aztan szecsi palra valtottunk, elmeselte lkt2 h anyukaja szt domjan edit annakidejen levagta szecsi pal ferfiassagat, es amikor o hitetlenkedve kerdezte h csak szivatja-e, nagymamaja is megerositette h tenyleg ezt mondtak akkoriban
mondta, kesobb egyszer utana is olvasott a neten de nem talalt ilyen hireket
megneztuk h domjan edit elobb vegzett magaval mint szecsi, es h a kapcsolatuk csak 72 januartol oktoberig tartott



utana jott sorra minden:
-- karolina, csak egy tanc volt
-- majdnem szerelem volt
-- nem leszek a jatekszered
-- mr alkohol
-- mama
-- adam hol vagy
-- hol jar az eszem, tolcsert csinalok a kezembol, nem vagyok en apaca

megallapitottuk h:
-- szecsipal annakidejen nagyon aranyos kis pasi volt pont mint a repulovel lezuhant kis kennedy, a vegere pedig madarijeszto lett foleg ahogy partyzik az elvisfeelingu ruhajaban a karolina-ban
-- ahogy ott ugrabugral amugy, ugy lkt#2 apukaja is tudott tancolni meg regen ^_^
-- anna magaban kicsit elszomorodott h az o apukaja vajon miert nem tancolt igy regen
-- kovacs kati a csucs, anna renduletlenul a rajongoja, nincsmese
-- matepeter is durvan jo volt es tobbnek nez ki mint 37 pedig akkor halt meg es zseni volt nincsmese a klippjei pedig elkepesztoek, zold feny a sarokban es hasonlok
-- anna kedvenc mp-e talan a most elsz vagy a majdnem szerelem volt, passz, lkt#2-e pedig minden ketseget kizaroan az egy darabot a szivembol, mondjuk ezutan mar anna is felvette harmadik lehetsegesnek a listajara
-- zalatnay is eleg jo volt, szomoru h mi lett belole es ezt elnezve talan jobb h szecsipal vegzett magaval pedig tkp mar akkorra is eleg sulyos allapotban volt
-- mary zsuzsinak ijesztoen ronda a combja ami latszott a felvetelen es igazabol az egesz jelenseg inkabb ijeszto mint pozitiv
-- fenyvesi gabi aranyos kis csajszinak nez ki de nem volt olyan nagy eresztes a hangja az adam hol vagy alapjan
-- a mr alkohol szupervicces, lkt#2 amugy azt hallgatta mindig anyukajaval meg nagymamajaval


-- jozsef attila is ottvolt a nezokozonsegben a hol jar az eszem-es tancdalfesztivalon

2 comments:

m said...

jozsef attila, mi?
de tenyleg ugy nez ki...

anna said...

mondom; ha nem o akkor ki mas?