2011-01-08

kiskocsi

megvan a varazsa annak h takarokba burkolozva [nincs futes] szep lassan megyunk a kiskocsival a full ho autopalyan, epp a tibeti buddhizmus haragvo isteneirol hallok mokas eloadast
aztan megcsusszanunk, lehuzzuk a mellettunk levot, kifordulunk megpordulunk nemtom hogy kell mondani ami van a kiskocsival, orral tok erovel bele a 2 autopalyairany kozotti betonfalba, fenekunk csuszik tovabb aztan megallunk
anna sikitozik, helo elsz meg minden oke tenyleg elsz tuti
jegyzokonyvfelvetel a kovetkezo benzinkutnal - auto gurul pedig eleje is hata is szettort, ajtot se lehet nagyon nyitni csukni csak full erovel -, osztrak rendor kerdezi mennyire beszelek nemetul, mondom barmit elmagyarazok es barmit megertek ha o is partner, szep hivatalos szavakra meg autoalkatreszekre ne szamitson, nez ram ufo fejjel pedig ez van, mondom neki a sofor tud am angolul minek is ide tolmacs, aztan kozli o nem tud am angolul, hehe akkor minek kerdezi leszek-e tolmacs meg mennyire nemet, tok
3 meglepoen pozitiv igazan nagyon kedves + 2 korabbi elkepzeleseknek megfeleloen kocsog osztrak utan becsben frida kahlo, csodas, koszonom
utana lions clubos jotekonysagi puncs h para nelkul beuljek a kocsiba, nekem herrenpuntsch, sofornek kinderpuntsch, ot kerdeztek h milyen tomenyet tegyenek bele, en valaszoltam h rumot [eleve mi mast, helo]

kiskocsi hazajott, az osztrak-hotelben-ejszaka utan a bekasi ejszaka utan is elindult, hazagurult meg a duna masik felere aztan azota nem mozdul
mint az elefantok amikor elmennek meghalni

tegnap lattam egy piros renault 5ost, kepes voltam elsirni magam

2 comments:

Marguerite said...

szia anna, év véletlen találtam a blogodra, amikor angyalföldes cuccokat kerestem, és elolvasgattam amiket írtál, tetszik. lejött belőle, hogy már nem laksz angyalföldön, én viszont igen, és én is kezdek rákattanni, és a háznak ahol lakom, elkezdtem egy kis lokalpatriot blogot csinálni, szorakozas csak, nem munka, ha van kedved, nézd meg, ha tetszik, mutasd meg olyannak, aki még mindig angyalföldi, és esetleg érdekli.
nem promotalom komolyan, csak tetszenek amiket irsz, es azert

anna said...

szia kedves marguerite,
megneztem a blogodat, szuperjo, nagyon koszonom hogy elkuldted
megmutatom az angyalfoldi barataimnak mindenkepp
bizom benne, leszek meg en is ujra angyalfoldi; ha igen akkor szolok azonnal "_"