2007-03-15

jaj, akartam mondani mar regota, csak elfelejtettem
van egy allati hasznos honlap, melegen ajanlom mindenkinek a hasznalatat

http://hejes.szerver.org/

ha nem jut eszedbe vmi, h hogy kell irni, megnezheted, a google talalatok szt hany szazalek hogy irta
most mar "melyik a tobb kozul" is van, ez eleg uj
sok hasznat nem latom, mert a simaba is ha beirsz egy szot, kidobja az osszes hasonlo talalatot

erdekes: megfigyeltem a neten, leginkabb forumokon es blogokon, a muszaj-t rengetegen rosszul, ly-nal irjak
engem iszonyuan zavar
es ha itt megnezitek az eredmenyt:

85% muszáj
15% muszály


szoval tenyleg jol lattam, remes az arany

2 comments:

Guszlev Antal said...

Sajnos van, hogy nem az a helyes, amit a többség használ. Ésszel és kritikával szabad csak használni.

anna said...

oke, nyilvan
de azert sztem igen hasznos tud lenni, nem?