2007-05-31

voltam moziban ketszer is
vegre, mar nagyon hianyom volt

cs-vel megneztuk a renaissance-t [port.hu] a kultiban, mar csak ott ment
nekem tetszett, szep volt a kepi vilaga nagyon
[bar volt, h mar vibralt tole a szemem]
a tortenet sem volt tul gaz, bar biztos nem arrol fog eszembe jutni soha, nem volt semmi kulonos
meg a kello helyen szakadt az eso, ahogy az lenni szokott
orulok, h megneztem
10bol 6 [kepi vilag 8, tortenet 4]



tegnap meg elmentem a lorara [port.hu]
meglepoen tetszett
ahhoz kepest, h azert arra mentem el a szenvedelyek napjan, mert mindig felek olyanert penzt kiadni, ami nagy esellyel nem fog kulonosebben tetszeni, teljesen meglepodtem
sztem tok jo kis film, akar megegyszer is megneznem
persze ebben is a rosszkedvu reszeknel esett az eso, meg hasonlok, de amugy tok oke
10bol 7, siman

No comments: