2007-06-15

a Képviselői Irodaházban volt egy tok ertelmetlen orank a felev soran
kellett kuldeni a pasasnak egy dolgozatot, ami 2-3 oldal lehetett, se tobb, se kevesebb
a vazlat a dolgozathoz minimum masfel oldal volt, ami kicsit vicces
nekem sopronrol kellett irni, o hatarozta meg
elkuldtem a hatarido napjan

ma oda kellett menni, esetleg vizsga, meg jegybeiras
mindenkie ki volt nyomtatva es olvasta is a pasas, vagy legalabbis ugy csinalt, mintha olvasta volna, es barmilyen kerdes feltevese nelkul beirt mindenkinek egy jegyet, 4est vagy 5ost
olyannak is, akit eleteben eloszor latott!!
biztos vagyok benne, h max atfuttota oket, de vegulis majdnem mindegy
az enyem nem volt kinyomtatva egyedul, uh miutan mindenki jegyet kapott, meg elment, elmentem a pasassal az irodajaba
megkeresete a levelem
meglepodve kerdezte, h hogyhogy en is sopronrol irtam
majdnem lecsaptam
a masik srac, aki szinten soproni, epp reggel hivott fel, h varjam meg az epulet elott, mert nem tudja se a tanar nevet, se hogy hova kell menni; nyilvan orakra se jart, csak megirta es elkuldte a szoveget
en bejartam az orakra, es a pasas megmondta, h sopronrol irjak
ezek utan kifogasolta, h en is sopronrol irtam, egek
dumaltunk 3 percet az okologiai labnyomomrol, elmondtam a bp-it is meg a sopronit is
kinyomtattatta a dolgozatomat a titkarnovel, max 5 mp-t toltott azzal, h ranezett a lapokra es lapozott, utana kozolte velem, h egy 4est tud ajanlani
eszmeletlen ideges lettem
nem mintha szamitana az atlagom, mar nem kapok osztondijat, csak megis
eleve, ez az ember perceken at faggatott az okologiai labnyomomrol, amikor elmondtam neki, h mi mindent igyekszek tenni a kornyezet megmaradasaert, erre 3 telejs lapot elpazarol, 5 mp olvasas-mimeles miatt
monitoron gyorsabban atfuttotta volna, mint amennyi ideje igy rament
ilyen embrek dontenek a kornyezetet befolyasolo mindenfelerol; nem tul megnyugtato
szoval amikor mondta, h 4est ajanl, onnantol bedurcasitottam a fejem es csak kivartam, mit magyaraz meg, aztan puffogva leleptem
3szor elmondta, h mindenkeppen pozitiv megiteles ala esik, h bejartam az orakra, emlekszik ram - meg jo, tenyleg bejartam
aztan lementem mergesen, megkerestem a bufet, ittam egy igen rossz capuccinot
kozben beleneztem az indexembe, es 5os volt beirva
vagy annyira rondan neztem, h nem mert 4est adni, vagy a pozitiv .. ebben nyivanult meg
hogy oszinte legyek, az elso verzio szimpatikusabb lenne; megnyugtatna a bizonyossag, h hatalmam van a nezesemmel, haha
viszont ha kiderul, h elirta csak, es valojaban 4es, es meg nekem kell utanajarnom, azt nem koszoni meg, amit mondok neki, az tuti

No comments: