2009-03-23

lausanne

szoval szombaton elmentun lausanne-ba
egyreszt bolhapiacra, masreszt erdekelte egy bolt viktort, ami aztan eleg hamar bezart, csak egesz rovid ideig voltunk benn, aztan mentunk rendes piacra is, meg lesetaltunk a genfi tohoz h megnezzuk


utkozben mutatta viktor combier-t vagy mit, amin a lanya kiszurt amikor mentek nemtom hova, hogy papa megint sort akarsz inni? "_"
[nemtom megnezni, az egesz ff elszall ha google mapst nezek, masghoz meg nincs lelki erom]

jo kis ut volt, remek az az auto, total odavagyok tole
jaa, nem volt eleg benzin a kocsiban, ezert az autopalyan meg kellett allni utanatolteni a csomagtartobol
mondta viktor, h ilyet nem szabad, nemtom otthon lehet-e, itt mindenesetre megbuntetnek ha kiszurjak h benzin miatt alltal meg


a varos nagyon jo volt, tetszett, de nem sok kepet csinaltam
jo volt setalni


ja, az allomast nyilvan meg akartam nezni, vonat vonat vonat


a genfi to is tok szep volt, de akkor is eleg paras volt a levego, nem lattunk annyi hegyet mint amennyit amugy lehet latni
ooo de jol nezett ki
[tokkelutott viktor elozo este felemelt meg megforgatott, orult nekem nagyon, pedig ott sivalkodtam h tegyen le mert le fog szakadni, erre masnap fajt a dereka, aaaaa, szegeny ember
uh lefekudt 3 percre a parton, szetestem a rohogestol, h pont 3 perc basszus, ennyire pontos embert, agyam eldobom, csak morgott a bajsza alatt h a svajciak az igazan gazak, o nem is]
a totol metroval mentunk vissza, anna csak vigyorgott, metro metro metro svajcban [sot asszem mintha azt mondta volna, h csak ott van metro egesz svajcban, deee ez nem biztos]


visszafele uton nagyon siettunk, mert 5kor roplabda meccse volt, es eleg keson indultunk es eleg sok idot eltoltottunk ezzel-azzal, es mar jo keso volt
szerencsere nem talalta el az autopalyat mert epp dumaltunk vmirol es az jobban erdekelte, ezert sokkal szebb uton mentunk, lattam tokjo falvakat meg hazakat
persze o se banta igazan, az mar tuti volt h nem lesz ideje aludni egyet meccs elott, hm hm

hazaertunk, csinaltam 2 perc alatt egy halsalatat, abbol ujabb 2 perc alatt par szenyat, ittunk almalevet, beraktuk a kajat vmi dobozba, meg melle 2 narancsot h ne csusszon szet az egesz, aztan rohantunk a meccsre savagnierbe

No comments: