2011-07-24

elmentem setalni

lattam mindenfelet
102 csigat: ugy a 3/4-uk mindenfele meretu tejcsokibarna meztelencsiga volt (1 kozuluk szetlapitva, gondolom vmi jarmu altal), a tobbi nagyobbreszt kicsi feher csikoshazu, kisebbreszt klasszikus nagy eticsiga
7 kutyat: 4 nagy vizslat par emberrel, ugraltak ugattak porazuk sem volt, ezek miatt forditottam hatat a celomnak es inkabb huztam haza szelveszgyorsan, 2 kozepest 2 nonel, probaltak megnevelni oket es 1 picit egy kocsma elotti fuvon acsorgo pasinal
2 biciklist: 1 sportos fiatalembert meg 1 dulongelosebb oreget
2 macskat: 1 fekete furgen elottem uton at es 1 feketefeher kertben lapitot
1 vadgesztenyet egy pocsolyaban
1 ronda nagy rovart, az uton kuszott, eloszor azt hittem vmi kis hernyo de aztan lattam h izeltlabu, nem vizsgaltam tovabb

a kutyak miatti visszafordulas nem zavarta meg a csigaszamolast, az ut masik felen mentem es csak egy csiga lehetett volna 2szer is rajta a listamon de egyertelmuen beazonositottam h azt meg nem lattam, mas volt mint a tobbi

hazafele sietve elmentem egy kocsma mellett (ami elott a kutyas is alldogalt), tenfergett ki belole egy bekes fajta reszeg arc
amikor elmentem mellette zsenialis mozdulattal megnyomta a sorosdobozat
tetotol talpig soros lettem
sztem a pasi agyaig el se jutott az esemeny

3 comments:

smrsm said...

‹a href="http://mek.oszk.hu/06300/06345/06345.htm#67"›örkényre‹/a› gyúrsz?

smrsm said...

meh. méghogy lehet használni...
szóval örkény: leltár. a link mögött.

anna said...

hehe, nem ismertem, orkenytol alig olvastam barmit is.
eleinte az en listam is tok hosszu volt am csak nem irtam fel semmit ezert vegul a biztos megjegyezhetoseg miatt lecsokkentettem.