2007-04-26

szeretem a villamosokat, nagyon

majdnem elsirtam magam [tenyleg], amikor meglattam eloszor a moriczot UVtlanul
azota se vagyok joban a terrel
a lenyeg hianyzik rola..

a kiskoruttal ugyanigy vagyok

tegnap mokas villamos-delutant tartottam
sulibol 6ossal moricz, onnan 61essel moszkva, onnan varbusz, szep magyar terkep kiallitas, varbusz, onnan 4es-6osal margit hid budai hidfo, onnan 17essel kolosy ter, ott kiszalltam az ev elso fagyijara [persze a daubnerbe mentem], onnan vissza a 17es villamoshoz, azzal el a vegallomasig, ami az 1es vegallomasa is, onnan 1essel az arpad hid metromegalloig
innen kinos az ugy: elvileg tovabb illett volna mennem a lehel utig, h 14es villamossal menjek haza, ehelyett viszont az arpad hidnal leszalltam, es 120as busszal mentem haza
[persze igy sokkal gyorsabb volt, en meg faradt voltam]

el is dontottem, h vegigmegyek bp minden villamosvonalan - van meg par tok ismeretlen resz, bar nem tul sok
megneztem a BKV terkepen, es elszornyedve allapitottam meg, h alig van villamos bp-n
legalabbis a buszokhoz kepest
elenyeszoen keves
szomoru, mert nyilvan jobb villamosozni, mint buszozni, sok sok szempontbol

No comments: