2007-04-08

van egy leges-legkedvesebb kepregenyem
kazmer es huba [Calvin&Hobbes; Bill Watterson muve]
ennel viccesebb es jobb kepregenyt nem tudok elkepzelni
tenyleg csodas sztem

magyarorszagon eddig nem tul sok jelent meg belole, azok is ossze-vissza
en vk-tol, egy altalanos iskolai osztalytarsamtol kaptam kb 3-as koromban egy kepregenykoktel nevu ujsagot, mert nem tetszett neki
abban talaltam, es azota folyamatos rajongoja vagyok
[amugy szinten ott olvastam a dilidagonyat is, ami eleg jo kis kepregeny]
beszereztem sok regi szamat, csak a kazmer es huba miatt
a tiszta dilit is csak miatta vettem rendszeresen
aztan kesobb a snoopy-ban jelent meg par oldal mindig, de ahhoz tul draga volt, h csak ezert vegyem
asszem legtobben a metrobol ismerik, en azt kizarolag ezert szoktam kinyitni, ha egyaltalan kinyitom

es most elmentunk a 3. kepregenyfesztivalra, ahol legnagyobb boldogsagomra eszrevettem, h lehet magyarul, konyvben kapni, es raadasul a hatan ott van, h 1., azaz lesz folytatas
a kiadoival beszelgettem
kiderult, h bill watterson 10 even at irta, 1985tol, aztan befejezte
kb a fele meg nem jelent meg magyarul
a most indulo sorozat [a fesztival elott 2 nappal jott ki a nyoldabol] varhatoan 10 reszbol fog allni, evente 2 db fog megjelenni, es lefedi a TELJES kepregenyt, azaz minden kepkocka meg fog jelenni bennuk
hat, majdnem tancra perdultem oromomben
5 ev, es zsebemben az egesz
remelem, a kiado nem fog leallni vele pl erdeklodes hianya miatt!!

itt lehet megnezni, hogy is nez ki az egesz
magyar rajongok honlapja itt

par darab, h mas is ertse, miert szeretem annyira:





4 comments:

Unknown said...

A kony tenyleg rohadt jóó!

anna said...

aha, alig varom a kovetkezot

Szemy said...

Én is!!! Nem akarsz ujj bejegyzest isrni??? en olvasnam de te nem israz :(

anna said...

irtam, remelem, orulsz neki
majd irok maskor is, csak mostanaban semmi kedvem nem volt