2007-12-28

jaj mennyi mindent kaptam karacsonyra

a gasztro ajandekokat majd a masik blogomban megirom, itt csak a tobbit irom le

szooval azokon kivul ezeket mind en en en kaptam:
egy gyonyoru fekete mp3 lejatszot,
egy madateretot [bar ez kicsit gasztro..],
csomo jobbnal jobb konyvet [le se merem irni, h ezekbol mennyi a gyerekkonyv..],
egy agynemut, amin repaautoban kozlekedik egy nyul es hasonlok, ezt mar nagyon regota kineztem magamnak a kis gyerek-agyammal [tkp egy kicsit ez is gasztro],
nagypapamtol mindenfele kis uveg cuccot,
cs-tol egy hazafias nyaklancot + fulbevalot [igazabol csak a szinei olyanok, semmi szelsojobb cucc..]
cs anyukajatol egy par remek kesztyut

jaj de szeretek kapni mindenfelet
persze adni is, adtam is csomo dolgot mindenkinek
sokaknak konyveket, s-nak beigertem egy befottesuveges ajandekot, ha majd januarban mar tud enni a karacsonyi hasmegtoltes utan, cs-nek kepregenyt, ..



na persze az a nagy kiralysag amugy meg h 8an vagyunk itthon [mikozben csak 5 es fel szemelynyi agyunk van]
mar csak egy kisbusz kene..

No comments: