2008-01-25

zone europa, este

egyik kedvenc adom, jobbnal jobb filmek szoktak menni
sajnos este egy idosavban nem lehet erdemben szamitani rajuk, idiota felnotteknek valo musorokat nyomnak

most epp neztem, melyik adon mi megy, es azert alltam meg itt, mert marhara emlekeztetett vkire a szinkronhang
amugy meg tenyleg filmnek tunt a musor, normalis kepek, normalis szinkron, emberi hangok, korhatar nelkul
persze gyanus lett egybol, amikor egy par egy kocsiban utazott, es kiderult, h egy regi jo baratjukhoz igyekeznek hetvegere egy jachtra, h megismerjek az uj baratnojet, meg megegy masik parral is talalkozzanak, hiszen mar ugyis regen volt ilyen baratokkal toltott hetvege nameg szobajott, h alig varjak mar, h ismet elokeruljon a vendeglato kedvenc tarsasjateka, uh egek

kozben rajottem, kire emlekeztetett a narrator szinkronhangja es azota is ezen rohogok
leginkabb a hanghordozasa volt amugy, ami jellemzo
nos, budai bernadettre, az egyik jelenlegi kormanyszovivore emlekeztetett, hahaha
persze nyilvan nem o volt, nem azert irtam le, csak megis, eleg mokas

kozben amugy megjelent az elmeselt tortenetek [ennyi a hires tarsasjatek] kozott 3 brazil katona
elveszettem az erdeklodesem, meg cs is hazaert, uh kiakpcs
lemaradtam a vszleg nagyon izgalmas esemenyekrol, haha

No comments: