2008-03-02

anna divatbemutatot tartott

[abbol a szomoru okbol, h el kell dontenie, melyik feketeket vegye fel kedden]
cs nem nagy segitseg, barmit veszek fel, ugral, h huudejolnezelkikicsim

a probalgatas soran megjott a batorsagom es felprobaltam azt a szoknyamat, amit meg osszel vettem, es amit akkor a blogomban is megemlitettem, h 42-es es mennyire meglepett, h jo volt ram
na most a batorsagom akkora lett, h fel mertem probalni, es lass csodat, most is siman jo volt ram
annyira fellelkesitett, h eloszedtem a tucsoknadragomat, amit meg akkor vettem, amikor cs kanadaban volt es e-vel laktam egy szobaban a koleszban
na akkor nem jott ram meg nem-veszek-levegot-nem-ulok-le modon se [kiallitasokra idealis, haha], de megvettem, h ha egyszer lefogyok kicsit [igen, mindig viccelek magammal], imadni fogom
december elejen ramjott, csak lestem
eeeees most is
[igy legnagyobb meglepetesemre ugy tunik, nem hiztam vissza semmit a maganyos napjaimon eltunt kiloimbol - ezek szerint joggal allt le a terrorizalasommal kedevs jotakaro bk baratnom, aki rendszeresen mar reggel ramordit h ne egyek semmit egesz nap de este 6 utan meg ne is nezzek kajara, mert olyan leszek mint m [150 cm es 150 kg] es a cs ott fog hagyni]

felvettem hozza viccbol a szitakotos polomat [tucsoknadrag + szitakoto, ez volt a vicc..]
cs meg azota ugral mint egy veszett kutya, h meeeeeeeenyire jo huuuuuu
amikor leallt pihenni, egybol meselt egy mokas tortenet a dragonfly BSD-rol, jellemzo
[kivetelesen tenyleg mokas volt, szoval most nembaj..]

No comments: