2008-07-08

volt - pent

alig emlekszem, azert nem irtam eddig semmit
de egyre gazabb, uh gyoorsan vegiggondolom..

kora du megjottek az evfolyamtarsaim [e, m, r], mar a vonatrol ebedet koveteltek meg h b vigyen ki nekik palinkat
kaptak ebedet, vettem bort is, cserebe nem mentem ki ertuk az allomasra, jottek egyedul
sztem jobban jartam igy
[evek ota a sopronban setalasom minimum 90%-a az allomas-lakas utvonal, igy kicsit unom]

r vegig a PASO-rol regelt, ami nem esett le nekem, en a teljes neven ismerem azt a zenet, igy csodasan lekesetunk rola
mihelyt rajottem, h azok is vannak ma, konnyekben tortem ki h lecsusztunk rola
igen, anna hulye
[csak azert irom le, mert r is volt olyan kedves h a blogjaban ezt reszletesen leirta, csak a milyen egy idiota no ez az anna az, amit vszleg csak elmormogott, de legalabb nem irt le..]
utana b-vel es a lanyokkal csokolom, hudejo volt, nagyon szeretem a csokolomot
kozben meglattam a-t, bk baratnom haverjat, akit mar evek ota nem lattam
kozoltem vele, h hallom van csaja, erre csak rohogott h akkor ugyis folosleges dumalnunk, mindent tudok, haha
beszelgetes kozben lattam ny-t, regi baratnomet, de nem csaptam le ra sajnos, pedig jo lett volna, kesobb mar nem lattam sehol

utana sztem atsetaltunk a depressziora, m szereti, nalunk nem nyert
aztan takacs eszter v mi, az meg annyira se nyert mint a dep, azt meg czp szereti, aki kozben csatlakozott
aztan utana nemtommi volt -- jaa, megvan, most utananeztem m blogjaban, mar remlik, haha
szoval utana quimby volt, amit en nem szeretek kulonosebben, a-val inkabb atmentunk amber smith-re, kicsit, az nagyon jo volt
utana manu chao, mi mas, ehh, tetszett, bar annyira nem mint vartam
azert tokjo h elmentunk ra, mokas volt
ooo aztan m-t kovettuk kiscsillagra, ami se nekem, se a kispal-rajongo a-nak nem jott be egyaltalan, igy leleptunk, aztan b-vel keringtunk satortol satorig

[atfutottam amit irtam.: ugy nez ki h a csokolom es a manu chao tetszett csak, ez alapjan gyiknak is tunhet a nap, de nem, tkp elveztem
jooo volt a tobbiekkel maszkalni, meg osszefutni emberekkel, tenyleg jo nap volt
jovore viszont tobben is megallapitottuk, h hetijegy kell - marmint 4napos -, mert ugy lesz jo, sztem meg is csinaljuk]


aztan osszegereblyeztem az embereket, a vilagitos poloknal talalkoztunk, kozben meglattam gg-t, s regi haverjat, vele is beszeltem 1 percet, jo volt latni
a buszt meg epp lattuk, ahogy telik meg emberekkel fullra
egyertelmu volt h nem ferunk fel ra de meg joideig el se indul mert minden felszallo jegyet vesz 195 ft-ert es mindegyiknek vissza ad 5 v 305 v 805 vagy megtobb ft-ot a sofor
nekem az is tok egyertelmu volt h tiszta hulyeseg lenne varni felorat a kovetkezo buszra, addig siman hazaerunk [a busz csak az allomasig visz, onnan meg vagy 10 perc seta]
egyedul b orjongott, de jobb hijan elindult gyalog, persze mergeben elol rohant mint egy versenylo
jaj nagyon szep volt a varos igy hajnalban, mar kelt fel a nap majdnem, kicsit vilagos volt, alig birtam nem a szelmalom fele menni
csak tudtam, h b-t nem lehet atverni, h erre rovidebb [hiheto lett volna, haha, fel egy dombra aztan le ugyanott]

termeszetesen nekem lett igazam: 32 perc alatt otthon voltunk [mertem, nyilvan]
utana egyszerre hutottem le m-t [valoban nagyon keson mentunk haza ahhoz kepest h b-nek masnap koran kellett kelnie, csak ezt a kis tokkelutott elfelejtette kozolni velem, kul mar manu chao utan leleptem volna vele, aztan tobbiek jottek volna ejjel], toltam be b-t a szobamba h mielobb aludjon, agyaztam meg 3 embernek, kuldtem ki a masik 2-t a konyhaba h mindjart jovok
mindezt nema csondben mert m meg b mar aludtak / probaltak aludni
ja, pasikat kicsereltuk: czp feljott, r viszont csajozott, szoval ottmaradt
aztan vegul a konyhaban ultunk felorat, dumaltunk, utana lelepett m, mert hajnali busz veszprembe, meg czp is, mert hajnali vonat gyorbe
aztan aludtunk vegre

reggel e is lelepett, ment nagybatyjahoz csulkot enni meg tajfutni, uh mar csak a + en voltunk
[a szerencsere maradt vas estig]
volt egy olyan verzio, h b lekinozza magarol a viszonylag szuken ratett szombati karszalagjat, a meg vesz napijegyet szombatra is, es akkor lathatom az urh-t meg a peterfy borit, o meg az offspringet, de genya beleptetok voltak es gyakorlatilag mindenki karszalagjat lerangattak, nagyon durvan, es helyette nagyon szuken ujat tettek ra
igy ez kimaradt
b amugy extran merges volt, mert artist karszalagja volt, es a levagott helyett csak sima napijegyet tettek ra, igy ha szinpadon leptek volna fel, nem is engedtek volna fel oket, meg jo h nem szinpadon volt a fellepesuk
ezzel egyutt persze a tanara [aki az egyuttes vezetoje] megmondta h lekiabalja a karszalag-leszaggatok fejet, rem meg is tette

vegul igy hetvegen csak setaltunk meg sutottunk meg vandorlo palotat neztunk, meg catanoztunk [mind2szer en nyertem: eloszor ugyes + szerencses voltam, masodszor kb veletlenul]
hulla faradtak voltunk, mar a film alatt is majdnem bealudtunk, szoval kerdeses, lett-e volna kedvunk ejjel koszban ugralni
asszem lett volna de nem tuti, fene se tudja

No comments: