2008-07-04

volt - csut

most napokon at minden es keves kivetellel mindenki ellenem volt es van
emiatt ugy alakult h a cs-vel tervezett eletembel-eloszor-volt-bar-soproni-vagyok berlettel vegig helyett az lett h cs-tlenul es csak pentek [de legalabb 3 evfolyamtars + a + b]
ezek utan az egeszhez semmi kedvem, csak nalunk alszik mindenki, mar beigerve, szoval jottem haza, ma delutan

b hazajott nem sokkal utanam
beront a szobamba mint egy orult
mutasd a kezed, mekkora?
csak lestem ahogy osszeillesztette a tenyereinket, azt hittem vki beszolt neki es most ellenorzi h nincs is kicsi keze
miutan osszemerte, ramkialt: oltozz
??? mivaaaan?
mesz a voltra
??? mivaaan?
ugy ragasztotta fel a mai vip/artist belepojet, h siman lehuzta es attette ram
[egybol bemutattam a kez-pogot, szepen le is repult, annyira bore hagyta, hahaha]

adott buszberletet is
[nem sirnek ha uilyen sikeresen kezembe adna egy normalis embert is]


szoval b parancsara ma volton voltam
tokjooo volt

persze tokegyedul eloszor eleg lelombozo
de aztan annyira mar nem, megszokhato [kicsit]
- aki erdekelt volna az leserult es helyette hooligans volt, csak lestem mi ez a szeditoen gyik zene
- utana veletlenul kft, onnan is elfutottam [parduc oroszlan gorilla makako eloben uuuh]
- elsosegelykent poncichter negyedben ciganyzene + froccs
a tok hires Ráspi borbol kertem nagyfroccsot: a csaj siman megkerdezte h ugy kerem-e h 3 bor 2 asvanyviz
nem nem a nagyfroccs = 2 bor 1 szoda
persze 2 bor 1 asvanyviz 1 jegkocka lett belole
- frissdiplomas sziklamaszos biciklizos mookas ismerosom gitarozasat hallgattam, aztan elmentem veluk 3 percre egy kemeny zenere [exploited], ok elore is mentek ugralni
- aztan leleptem a kemeny arcok kozul megegy froccsert aztan onnan jo kis laza kaukazusra, amit az evangelikus esperessel hallgattam vegig, o is egyedul jott
- aztan meg barabas lorinc
- aztan utolsok kozott ertem a zsufolt buszmegalloba es a legelso voltam aki felszallt mert eppen az orrom elott allt meg a busz es leultem es meg talaltam egy ujsagot is ahol ultem amit le is nyultam egybol [tok ures volt a busz amikor felszalltam, nyilvan, nem egy ember kezebol emeltem el az ujsagot..]

eeennnyi
holnap meg veegre a 100-nyelven-eneklo-nok-kedvence manu chao, tavaly lemaradtam rola [akkor a szigeten volt]
jaj nagyon erdekelne a szombati URH de sztem kimarad, nem akarok sok penzert megegy napijegyet venni, b meg tul szorosan tette a kezere azt a jegyet, saaajnos

No comments: