2008-06-26

hu most itt nagyon passziv vagyok

de minden oke, megvagyok meg

- irredenta atlasz leadva, nem jott ossze a dolgozas-kozben-nagyonmagyarzene-hallgatas
- muzeumok ejszakaja kimaradt, pedig evek ota eloszor tudtam volna menni, nagyon sajnalom
- most itt van b egy hetig, majd arrol irok reszletesen
- nonstop biciklizhetnekem van, asszem most el is megyek mindjart, kint kellemes huvos meg szelfujas, hudejolesz
- bicajom amugy minden este kap tolem egy puszit, ugy szeretem
- fozok sokat, mindenfele tokjot
- meleget tovabbra is utalom, nem nekem valo, majd egyszer tenyleg lepek eszakra, jolesz
- majd megszakadok egy kis uszasert, mar nem birom sokaig, a kedves szelidi to jon elo az almaimban mindig, nagyon nagyon
- van remek uj lampam, total szerelmes vagyok bele, majd csinalok rola kepet
- az erkelyt a hosszas hisztizesem hatasara vegre cs lakhatova tette, marmint levitte a kacatokat en meg felmostam, szoval estenkent ott heveres, frisslevego, alom, hajnalban madarcsicser
- meghallgattam az allamvizsgakat es a vedeseket, mokasak voltak, kozben hihetetlen sms-eket irtam a temavezetomnek meg masnak
- epp most irtam cseten r haveromnak, aki vegre hazajott spanyolorszagbol, h en magam vagyok a megtestesult josag

na majd irok megint, nemsokara nem csak ilyen odavetett helyzetjelenteseket

No comments: