2008-09-22

praga - mindenfelek a falon

rengeteget fenykepeztem, ebbol jo sokat az utcan
jobbnal jobb dolgokat lattam, plakatokat, firkalasokat, kis kiragasztott nemtommiket



csodas plakatokat lattam, regen lattam 1 varosban ilyen sok ilyen jot
tobb kedvencem is volt: az egyik elso kedvenc a keses fekete-feher volt
aztam meglattam a metromozgolepcsokrol latott filmplkat, a deti noci-plakat, minden mozgolepcsozeskor sovarogva neztem, aztan egyszer sikerult idoben fenykepeznem
a harmadik meg a galambos volt
amin fogtam a fejem /o\ az a tiger lilies, pusztan azert, mert epp az ideutazasom elott volt szombat este bp-n koncertjuk, es jajjjajjjajjj nem tudtam ott lenni rajta, pedig mar nagyon vartam, jaaaj [cs meg nem is tudott rola, pedig sztem egesz bp ott volt]
nalunk viszont nem lattam egy plakatot se



van egy allati nagy szerelmem, blu, egy pasi aki csodalatos kepeket fest falakra, mindenfele
mar jo regota ismerem a munkait, total total rajongas
tudtam, h pragaban is van kepe
nem is remeltem, h meg elso este belefutok, vaaa, csak lestem
hm, odavagyok erte



itt van a honlapjarol egy kep, ahogy ez keszult, amugy ez a pragai tok uj



ezek meg mas munkai, alig varom h egyszer lassam oket
aaa, total odavagyok toluk



talaltam 2 ablakot: az egyiken egy remek hal volt
a masikban en
[miutan cs elfelejtett fenykepezot hozni, meg eleve se szokott rolam tul sok kepet csinalni, rakaptam az evek soran, h magamrol csinaljak kepeket, pont ilyan fajtakat]



szepek voltak a bejaratok is
a szinescerkas, a godot galeria kiskolykose, meg a shadows kocsmae is
marminthogy nekem tetszettek, ugy ertem..



na ezeknek nemtom, van-e osszefoglalo nevuk
mindenfele biszbasz amit az emberek odacsinalnak a falakra, ragasztjak v fujjak v festik
[ezeket mindig is nagyon szerettem, becsben is lefenykepeztem egyet, meg meg regesregen selmecbanyan is]



talaltunk egy plakatkiallitast is: fenykepek 68bol, a [nem szent] vencel teren
ezt a kettot kulonosen szerettem



volt egy-ket stabilabb alkotas is
az elso tablat nem birtuk ertelmezni; van vkinek tippje??
a masodik tetszett, a csokot kuldo feketefeher no plakatja mellett volt
a harmadik meg egy lampaoszlop laba, nyilvan latszik
ilyen reklamokbol csomo volt, nagyon szepen meg voltak csinalva
amugy pont ez a louvre volt az a hely, amit neztem, h milyen szeditoen sznob helynek tunik, aztan a mini-lonely planetbol kiderult, h ez volt Čapek kedvenc helye, nekem meg o az egyik kedvenc irom, de nem mentunk be mert annyira nem tetszett kivulrol [meg persze mert olyan draganak tunt mint a fene]



hehe, es utolsonak beteszek egy olyan plakatot, amit mashol, egy masik plakatkiallitason talaltam
a zaszlos csaj tok ugy nez ki, ahogy en neztem ki regen
ezert fenykepeztem le

No comments: