2008-09-21

praga

muszaj megirnom a praga-posztokat, mert el fogom felejteni
csodas 4 nap volt, az elso percetol az utolsoig, meg ha szomoru is voltam vegig

busszal mentunk
jo kis busz volt
kicsit zavart, h csusztak a borulesek
viszont lehetett hasznalni a wc-t, ami elkepesztett, meg soha az eletben nem lattam olyan buszt, amin lehetett hasznalni a wc-t
[amugy jobb moka mint a vonatos, mert olyan pici h nem annyira necces a kanyar se, baaar a kanyarok meg sokkal elesebbek, ...]

a szallasunk remek volt, mindenkinek batran ajanlom: prague's heaven
4e ft volt fejenkent egy ejszaka, minimalkonyhat lehetett hasznalni, idonkent kaptunk meglepi reggelit, kavet minden nap [sajnos teljes bogre nescafe, szoval eeeh], nagyon tiszta volt, ees tok kozel volt a belvaroshoz
ha megegyszer megyek cs-vel, tuti oda megyek

sajnos nagyon beteg lettem kozben, vmi megfazas/natha/influenza, kicsit mar elotte is, aztan a legkondi csak artott nekem, ez nem volt jo huzas, szoval ott meg vegig nagyon
visszaerve mar lazmeros lazmeres volt, nem csak tippelgetes, volt is lazam
azota is beteg vagyok amugy, de mar szerencsere a legvegen, asszem

No comments: