2008-11-16

hulye napok

kimostam a takaromat meg a paplanomat
a paplan miatt nem lehetett centrifugazni
olyan nehez volt utana, h alig tudtam kiszedni a mosogepbol, nem vicc
atimadkoztam a szaritogep tetejere
onnan a foldre csavartam ki a vizet, nem vmi sikeresen
utana beraktam oket szaradni, nem sok remennyel
most jottem meg nemreg, a gep meg ment, a cucc csurom viz
felcipeltem oket, kiteritettem itt, patakokban folyik beloluk a viz
igy nem csak amiatt nem fogok tudni aludni, h a nagykabatom alatt kell lapitanom es a paplanhiany miatt csukott ablaknal kell, hanem meg a csopoges is zavarni fog, mar latom

es eleinte csak a zuhanyzo lampaja nem egett, ami tkp nem zavar, szeretek sotetben zuhanyozni
de most mar a wc-ben se eg
meg jo h van egy szuper fejlampam, legalabb most lattam a wc-t

nem, ez nem atlagos allapot, remelem
nagyon remelem

ja, viszont a mult heten vett draga es marha ronda de remekul funkcionalo kislampamba vettem uj kortet, mert meg par napja leloktem, uh tonkrement a korte benne
de szoval most legalabb van egy vilagito kislampam
legalabb az, ja

3 comments:

Anonymous said...

reggeli mulatság ilyeneket olvasni, puszi, m

Anonymous said...

ne aggodj, amig az alattad lakonal nem csurog... ha kilog a labad a takaro alol, akkor vesd be a legnagyobb hatizsakot es ha minden lampa elaludt, akkor meg egy furdoszobai allithato tukorrel az ablakon at szerezhetsz derengo fenyt az utcarol is. puszi: p.

anna said...

m, reggeli mulatsag, hm hm, en alig birtam am aludni, faztam mint a fene
eeeh
de de de ma 4szer lenyomtam a szaritogepprogramot a gepen es vegre szaraz a paplanom
szoval ma alszok rendesen, kiralysag

p, hat kulonosebben nem erdekel egyelore az alattam lako
amugy nagyhatimra en is gondoltam, de vegul hagytam, csak nadrag meg zokni volt