2008-11-16

voltunk 3 napot el messze

hetfon kedden szerdan
bambergben meg lipcseben meg jenaban
egyetemrol, tanszekrol

bamberg

sosem hallottam rola, de most mar tudom, mi az
ide mentunk eloszor a busszal
volt varosnezes, elegge untam, hm
a vilagorokseg resze amugy, kisvaros, szep, de ugy igazabol nem hozott tulsagosan lazba, sajnalom, nem az a fajta vagyok



van benne vizfolyas, mellette laktak a halaszok, de ma mar az nyilvan nem palya
max 2 setahajo a turistaknak
meg mar arvizveszely sincs a duna-rajna-majna csatorna + vmi viztarozo miatt



szep nagy temploma van, az tetszett
birtam, h a hibatlan szep templom mellett 2 olyan szerencsetlen gyik allapotu oroszlan volt, h alig lehetett rajonni, mik is valojaban
azokat szerettem a legjobban
van benne szent istvan kiraly szobor is, mokas volt, a no meselte, h a magyarok hirhedten vad kiralya, hehe

utolag olvastam, h hoffmann is elt itt
kar h nem tudtam rola, erdekelt volna a haza, bar hm, vszleg nem lett volna benne semmi kulonleges
regen szerettem hoffmannt

volt egy nagyjabol kozos ebed egy eleg draga helyen
ettem egy zellerlevest, nem volt nagy eresztes
a foetelek nagyon pasiknak valo fajtak voltak, nagy zsiros husok, kaposztak, ilyenek, kicsit mint amiket pragaban ettunk cs-vel, szoval nem nekem valo kategoria
eees volt egy helyi specialitas: a rauchbier [fustolt sor]
allitolag a harmadik utan mar izlik, hm hm
persze nekem aki meg a simat se szeretem, nem volt palya, de igazabol masnak se jott be



ja, es talaltam egy lyukat egy falon, marmint egy leesett vakolatot, ami egy egesz kicsit olyan volt mint egy nagymagyarorszag, hehe

innen tovabbmentunk lipcsebe

2 comments:

dzsekijo said...

olyan mint egy thriller

mintha zsinórral vágták volna el a sztorit bambergnél

vajon mi történhetett?

anna said...

varj turelmesen
[tudod, turelem, sima ugy]
aztan majd meglatod