2009-05-18

kicsit osszecsoffadok

amikor a meno kisocsem sorra nyeri a szamtech versenyeket, a nagyobbik ocsem a magyarorszagra latogato akishino herceggel talalkoziiiik, a batyamrol meg mindenki tudja h milyen okos
nekem meg az a max teljesitmenyem h wow egy napot sikerult atveszelnem ugy h nem folyt ki belolem egy konnycsepp se cs miatt + ejfelkor sutottem gorgonzolas csirkecsikokat meg foztem melle brokkolit es alex kozolte h ez tokeletes
[persze vegul csalad szinten tok oke eredmeny a 4bol 3, talan meg tul sok is lenne a 4bol 4]

10 comments:

Anonymous said...

Ez mit jelent? Hogy ideje lenne nem otthon időtcseszned hanem helyette mondjuk diplomát írnod! Itt lenne az ideje egy ócska kis diploma összehozatalának a semmittevés helyett...

Szemy said...

ez kicsit gonosz. Azért az Anna sok dolgot csinál!

mama said...

ez nagyon gonosz volt, felejtsd el. Aki írta, egyáltalán nem ismer, szégyellheti magát.

roll. said...

oh anonymous, anna nem is otthon cseszi az idot, szoval ha ennyire kepben vagy, lehet, h kiderulne, h ha nem otthon van, akkor tan az idot se cseszi, sztem lephetsz innen arrebb, te nev nelkuli hos

roll. said...

amugy a konnycseppes felmondatnak cseppet se orulok, inkabb olvastam volna, h egy nap se telik el, h a fetrengo nevetesektol ne konnyezodnel vagy ilyes, ehhh, ezt a cs ugyet irtsuk mar kifele

viri said...

majd írja a diplomamunkát,ha hazajött. ez az év nem arról szól. a barátkozásról,közös élményekről... és igen; az egyedüllétről is...
nagyon ismerős.

fifinne said...

szerintem a vilagonsenki nem tud ugy irni, mint anna

anna said...

anonymous, vannak dolgok amik nem a diploman mulnak
amugy irnam tok szivesen, nagyon erdekel a temam, de magyar szakirodalomra van szuksegem hozza mindenekelott, az itt sajnos nincs
emellett itt rengeteg dolgot tanulok, sztem ezekre most joval nagyobb szuksegem van mint barmifele szakmai tudasra vagy papirra

b, mama, laaaaatom mukodik a csaladi tuzfal, koszi '_'

roll., de kedves vagy '_'
a konnycseppes mondat tkp csak mostanaban aktualis, volt par rossz napom, siman megvagyok akar egy heten at is nulla konnycseppel
[ha mar tanulas: megtanultam pl kikapcsolni az agyam ami nemjo de nem is feltetlenul rossz, konnyek ellen kimondottan jo]
eees az a helyzet h a nevetestol mostanaban tenyleg tobb konnycsepp van, tegnap este ismet tartottam tole h atjon issam, a napi hangos hangos kacagos oram megvolt

viri, igen

fifine, te meg kommentekben vagy eleg verhetetlen °_°

marci said...

nana
1) akishinomiya
2) SEMMI tolmácsolas, szep is volna. meghivott vendeg voltam.

anna said...

[1] uh egy betut elirtam valoban bocs

[2] most mar toookmindegy, igy lettel itt hiiiires ==> amikor ittjarsz ha szobajon akkor haltdieklappe
legalabb 5szor rakerdeztem M-nal meg nalad h miert is voltal te ott vagy hogy de senki nem valaszolt, igy jartal "_"