2009-05-30

oo oo

volt egy tanarunk az egyetemen, ringhofer janos
meghalt a mult heten, o de elszomorodtam

ugyan nem erdekelt igazan + nem is fogtam tul sokat a fotogrammetriabol, amit tanitott, megis nagyon birtam - sok dologban emlekeztetett nagyapara, vszleg ezert
olyan igazi klasszikus professzor fajta volt, de a fiatalos fajtabol
idonkent mondta, mennyire elszomoritja h a hallgatok nem jarnak be az eloadasokra meg nem veszik komolyan az egesz egyetemet - jolesett, mennyire orult amikor mondtam meg nyaron neki h jovok karlsruheba, mondta tanuljak sokat meg milyen hasznos kulfoldre menni vilagot latni
[eleg abszurd helyzet volt, valojaban jobban orultem annak h mennyire orult az oreg, mint az egesz erasmusnak]

sopronban erettsegizett a berzsenyiben, ha talalkoztunk mindig megkerdezte tolem, mi hir sopronban
egyszer vmelyik fotogrammetria vizsgamra csak egy ejszakat tanultam, halalosan nem erdekelt az egesz, gyenge 5-ost kaptam, kozben mondta h "mi soproniak tartsunk ossze"
[el is dontottem, isopron poloban megyek majd allamvizsgazni - sajnos errol mar lecsusztam]

egyszer egeszen meghatott
van egy evfolyamtarsam, a ferjenek volt egy nagyon csunya balesete, sokaig komaban volt az agyserulesei miatt, utana is nagyon sokaig intenziv osztaly, stb
amikor ez volt, utana nem sokkal volt vizsgank nala
amikor meghallotta h mi tortent k ferjevel, mondta h adjuk oda egybol k indexet, ad neki jegyet, nehogy vizsgan gondolkozzon

szuper poenjai voltak, igazan nagyon ugyesen mondta a kis sunyi poenokat, olyan fajtakat amiket 10 emberbol csak 1 ert de az nagyon nevet
mindig jokat rohogtem a remek e-mailjein is, de igazabol mar magan az e-mail cimen is, ringi@...
[bar asszem batran leirhatnam az egesz cimet is, mar nem fogjak zavarni a spamek]

date Wed, May 23, 2007 at 10:57 AM
subject fotogrammetriai vizsgakérdés pontosítása

Kedves III.éves térképészek!

Napok óta nem tudok aludni, mivel az egyik vizsgakérdésről nem volt szó elméleti órán ugyanakkor kérdésként szerepel. Egészségem helyreállítása érdekében a 8. kérdésként szereplő " A differenciális ..." stb mondat törlendő, kérdésként csak a második mondat a valós.
Ugyanakkor tanuljanak!!!!

Üdvözlettel: Ringhofer János