2009-07-18

alex elvitt autooozni

meg regen, mult szombaton
este 11 korul felhivott h nem akarok-e mcdonaldsba menni
meglepett, soha nem megy ilyen helyekre de mondtam h dehogynem persze warum nicht
mostanaban durvan stresszes volt a sok + nehez vizsgaja miatt, eleg hulyen tudott viselkedni, igazan orultem h felhivott
mondta 20 perc es nalam lesz csak hazaugrik lezuhanyozni

mikor jott, futottam le, kerestem a fekete alombicajat [meg akartam kerni h hadd menjek eeen azzal] es woow bicaj sehol, helyette elindult gyalog eszak fele amit nem tudtam semmire se velni, lustabb a legtobb embernel akit ismerek, nem opcio nala gyalogolni
odaseetalt egy sokkolo meretu regesregi csontfeher audihoz, eeh csak lestem h mivan + h meeennyire szep kocsi
mondta h regebben mondtam neki egyszer h mennyire szeretnem latni h hogy vezet ezert elkerte az apja kocsijat ejjelre [ott volt karlsruheban a csaladja par napra]
huuh ott tapsoltam oromomben, ilyen kedves egy pasiiit



nagyon szuper az az auto, teeljesen odavoltam tole
konkretan audi 100-as ees 2,5 literes a motorja, ilyen reszleteket is elmondott halal izgalom
persze magamtol csak annyit fogtam h regi + szep + nagyon durvan nagy
ees annyira szuperul illett bele alex, hu nagyon bejott ahogy vezet naagyon elveztem

aaaaa es nyilvan az lett amire szamitottam, megkerdezte h hova menjunk, mondtam egy rakas otletet, mindegyikkel volt vmi nyuge [nem tud hol megallni kocsival / messze van a parkolo a helytol [pl egy tonal] / nem lehet odamenni kocsival / nem tudja pontosan hol van], aaaa fogtam a fejem nagyon
igy vegul csak csak csak olyan helyeken jartunk ahol mar gyalog is voltam, nemhogy bicajjal, szuper szuper, ott koroztunk a varosban meg neha leparkoltunk itt-ott

-- a kocsibol megfigyeltunk 2 neger pasit -- guck mal die nigger
-- nehany villamosmegalloban allo arcot -- die sind nur penner / ach sooo nur penner / nein oke nicht penner aber sieh mal wie sie aussehen die sind noch jung
-- kicsit beszoltunk nehany gyiknak akik lassan mentek a kocsijaikkal -- hey was ist los halloooo
-- a bank elott ahol alex penzt vett fel volt par roman, mondta h bukarestiek, kerdeztem h mivel kicsit es butak*, ebbol sejti vajon? [* ezt meg nem irtam le, maajd potlom, csak kellenek a jegyzeteim], csak rohogott de mondta h nezzem mar meg mekkorak, es ezek meg nagynovesuek [meg hallotta a kiejtesuket meg latta a rendszamat a kocsijuknak]
-- nehanyszor vegighallgattuk az swr3 nachrichten für karlsruhe deutschland die ganze welt-et es mindig vmi obamas hirrel kezdodott es mar nagyon untuk obamat

tenyleg ehes volt kicsit, evett egy hamburgert en meg kaptam egy fagyit
utana a parkoloban filoztunk a kocsiban h aaakkor most merre amikor varatlanul depeche mode jott a radioban
nyilvan elkezdtem ugralni h jaj menjunk valahova induljunk gyorsan most most jaj jaj [hiszen nincs is jobb mint egy ilyen szuper kocsiban egy ilyen kedves eros pasival ejjel gyorsan menni mikozben hangosan dm anna meg a labaval kalimpal meg kozben enekel haangosan]
szegeny alex fogta a fejet, aztan elindult vmerre [sajnos ismet csak a varos fele], fogta pontosan h ez most vagy soha helyzet kul siras lesz, en meg felhangositottam a dm-et

jaj nagyon szuper ejjel volt, igazan nagyon elveztem, igen sokat nevettem, volt viel viel spaß, csak reggel mar vilagosban mentunk haza hozzam
eeees csinaltam pompas videot is csak valahogy le akarom halkitani benne a hangom mert az tul hangos aztan akkor beteszem [tele van szuper izgalmakkal, latszik benne alex izmos karja is meg karlsruhe fenyei ejjel meg ad egy puszit nekem az is latszik nameg a labfejeim vegig, hehe, meg az obamas hirt is lehet hallani halajoegnek]

2 comments:

roll. said...

"helyette elindult gyalog eszak fele" ez milyen duma mar egy csajblogban, _eszak fele_, draga anna, te totalhuje vagy:) ha egyszer vegre nem karlsruheban leszel, akkor vendegem vagy egy sorre

anna said...

na az van h a kolesztol nyugatra a foiskola van, delre a varos, keletre a kastely, de pont eszakra passz, a parkolo utana meg egy ut ami mar megy ki a varosbol es meg tart a varos egy darabig de csak kicsit, szoval igazan nem tudtam mast iiiirni

sor szuper lesz dejooo "_"