2009-07-24

pont most

-- visszajottem berlinbol, de kar de kar, nagyonjoo volt
-- megjott virii szerda reggel, azert ez szuperjo
-- mary bulija megvolt, egeszen remek volt, annyit beszeltem h a natham + sokbeszeles miatt tegnap meg se tudtam szolalni, este mar kicsit igen, ma nem jobb pedig ejjel csondben voltam, es raadasul ma olyan buli lesz h addig beszelek ameg van hangom az nem is kerdes



-- konkretan amer univerzalis felevlezaro bulija lesz, az eneklo pakisztanie, nyilvan tancolunk majd mint a macskak, gorigorigorigori meg it's the time to disco, most sul a brownies amit amer rendelt
-- kozolte azt is h szexi ruhaban menjek mindenkepp [kerdeztem h egy muzulmant hol erdekel barmilyen szinten is egy nem muzulman no raadasul pont egy enemy], aztan bemutattam neki a szep kis feher ruhacskamat es csak huhogott h akkor ebben jojjek pontosan mert ebben oo oo crazy anna you look very good ugyhogy abban megyek, feltelelezem alex is ertelekni fogja ha eljon h anna csodaszep
-- mindjart keserek beshodromot mert azt kamuzta amer h egy oran at lehet magyar zene mivel 2 szuper magyar lany is ott lesz, hat meglesem h barmi miatt is kikapcsolna a bollywoodi rozsas cd-n levo zeneit, sztem eselytelen
-- viri kozolte az elobb: hu pisilnem kell de hulye vagyok / hat akkor pisilj / de eddig nem tunt fel
-- terveim szt vegtelen sok fenykepet fogok csinalni
-- aaaa dejolesz dejolesz

No comments: