2009-11-13

m kicsit fura

irtam neki egy sms-t, gyakorlatilag semmi mast nem tettem mint kivalogattam nehany csodsegemet a sok kozul 160 karakterbe

Névnapodra nem irtam pedig tudtam,libat nem ettem,krusht nem küldtem,cs-vel cseteltem,anna egész rémes.fokusz elmarad,kar,vartam nagyon.hétvégén fozes?
erre most hivott, mondta mennyire orult az sms-emnek
mondtam ugyan mi a fenenek lehetett orulni azon
elmagyarazta h csak ugy nez ki mintha tenne vmi hasznosat, de ne aggodjak, nem
napersze
das ist nicht so wie du denkst, annuschka

4 comments:

roll. said...

bele foglak folytani vmi csokitortaba, hat komolyan, csvel csetelni

anna said...

iii megusztam \o/

m said...

nyakon kene vagni, amikor ilyeneket mond

anna said...

napeersze
allitod h dejosms aztan meg masokkal nyakonvagatsz, remek remek
netan holnap kolbasszal fejbe, hm?