2009-11-30

megint cseteltunk a romannal, hahaha

nyiszogtam neki egy banatomrol [arrol amirol csak a lanyok szoktak pusmogni egymas kozott de a multkori evfolyamos sorozesen megtudta az egesz kocsma ugyanis d megkerdezte h nagyon szomorunak nezek ki, epp szamolgatok-e meg viri kacagva h na de zavarja?, fogtam a fejem rendesen, ilyen noket, anyam]
kerdezte tud-e segiteni
mondtam persze, pl egy gyerek megoldana lokalisan a gondomat, abban meg aztan tud segiteni
mondta oke, akkor most akarok gyereket?
mondtam hm hm, igazabol talan inkabb most nem

aztan kesobb megint szobajott a kerdes, ismet kerdezte h nade tud-e segiteni
mondtam igen, a gyerekkel tovabbra is tud
kerdezte h nade akkor most akarok egy gyereket vagymi?
mondtam h tkp ha belegondolok, nem sok jobbat tudok elkepzelni most mint egy felroman kis kolykot, es pont alex cel mare lenne az apja, senki no nem lehet ennel szerencsesebb a foldon, szoval jaja, nagyon szeretnek igen igen most most
mondta ez igazan megtisztelo, koszoni szepen az ajanlatot
kerdeztem neki is pont az-e a legnagyobb alma h legyen egy romanmagyar kisgyereke, erre csak hummogott a galad
mondta meg kell kerdeznie errol a szuleit, erted annuschka, aztan csak nevetgelt a gonosz
erre ugrottam egyet, kerdeztem nade nade
azt is megkerdezte a szuleitol h kozelebbi kapcsolatba lephet-e egy magyar novel??
mondta h haaat nem mert azt mondta nekik h lengyel vagyok, de ez nem baj, nem?, aztan rohogott hosszasan a sajat poenjan
mondtam persze nem baj, en is azt mondtam mindenkinek h egy temesvari magyar pasim van

hahaha, 1:0 nekem, nagyon erosen en nyertem ezt a kort

6 comments:

roll. said...

az a baj, h ezt nem nyeresre kell jatszani, de megertelek azert (a gyerek meg nem old meg semmit, ugyetudod)

viri said...

jaj annuska én majdnem kiköptem a reggeli kakaómat,
fantasztikus!:D

Anonymous said...

Egyértelmű, hogyha gyerek, akkor Alex. Annyira készen vagytok mindketten, hogy ezt át kell örökíteni a következő nemzekédre is.
bju

anna said...

roll., nem a nyeresre mentem, de adodott, igazan nem lehetett kihagyni
vegtelenul sajnalom h lemaradtam az arcarol, vszleg olyan fejet vagott h meg egy puszit is kapott volna utana, nagyon ritkan vag olyan fejet
gyerek, hahaha, ezt a nyugomet eppenseggel megoldana de kb mintha a kertedbol vilaghaboruval tuntetned el a gazt, nem a legjobb megoldas az biztos "_"

viri, igen egyetertek
olyan jo h ismered ezt a tokot es latod a dolgok sulyat pontosan

boni, igen nagyon

bju, haaaat sztem egyelore ovakodok ettol '_'

egytökéletesember said...

gyerek = világháború..
van egy értékrended:):):)

anna said...

hm, kerdezd meg a noveredet, o ismeri alexet is meg a fellepett problemat is
ees latod a novered nem is tiltakozott kezzel-labbal ezellen a hasonlat ellen