2009-12-04

sugar hülyeséget álmodott és mesét akar írni :D -- vendegblogger

e-mail
from: sugar
to: anna
date: Thu, Nov 26, 2009 at 11:06 AM
subject: sugar hülyeséget álmodott és mesét akar írni :D


Hal!

Tegnap este valami eszméletlen nagy baromságot álmodtam, de nem emlékszem a történetre. Aztán amikor felriadtam, elkezdtem olyan hiénás módon röhögni, és akkor kiötlöttem, hogy mesét fogok írni. Még nem kezdtem el, de de már összeszedtem kicsit magamat.

Amikor felébredtem, csak a szereplők nevei jutottak eszembe, meg valamennyire a környezet, amit gyorsan le is írtam. Szóval az történt, hogy utaztunk a tengeren, és szépen lassan gyűltek a szereplők. Ez egy olyan hosszú tengeri utazás, ahol tök véletlenül egymásba futnak az eseményszálak. Hogy mi történt? Kikötöttünk valahol portugáliában, és a nagy dilemma az volt, hogy ha elválnak a szereplők egymástól, vajon hol fognak ismét találkozni. Milyen kifogások vannak az ellen, hogy együtt menjenek tovább.

Szereplőlista:

Evra (nem emlékszem rá, hogy fiú -e vagy lány, csak a nevére, kb 20 éves és imád a világban csavarogni.
Evra szülei
a kapitány (olyan jóságos öregapó típus)
egy hatalmas fiatal hajó - úgy hívják, hogy a "Spanyol"
egy kisebb hajó - Az öreg "portugál" --> mindíg nosztalgiáznak, és nyikorogtatja a nagyobb hajó alkatrészeit
A kislány
A lányhangú énekes, a hajón szolgál /asszem a hétvégi éneklős műsorból ötölhetett az agyamba/
A férfi hangú kiélt de őrjítően csinos énekesnő (igazából egy qrva)

A kérdés: miután kikötöttek, a csapa eldönti, hogy együtt maradnak, de el kell h váljanak Evrától, de vajon hol fognak legközelebb összefutni?

Csók

- sugar, a pihentagyúbbik

2 comments:

csuszta said...

fúú én biztos elolvasnám, főlem a Spanyol meg a Portugál nevű hajók tetszenek benne, meg hogy sugar hiénásan röhögött rajta, csak azt nem értem, h. miért kell elválniuk Evrától? csavarogni akar megint vagy mi? :) kérdezdmámeg légyszi, h. mit akar Evra

anna said...

haha, mar en is kerdeztem, mi van a mesevel
tovabbitom neki a kerdesedet, hatha lazba jon es megirja a folytatast
hienasan rohoges total csucs, azota is barmikor eszembe jut elnevetem magam, sugar total kesz '_'