2009-12-27

meghatodas update #1

csilla ajandekait megtalaltam az agyamon amikor hazajottem
a piros nyaklanc, oooo, szuperjo, nagyon tetszik, annyira a nyakamba valo h fol is vettem azonnal
a lekvar nyilvan nagyonjo, milyen is lehetne egy hazilekvar egy kedves csillatol '_'
a konyvekbe belepillantottam, egyiket se ismerem + mindketto nagyon erdekel, legalabb az egyiket elviszem majd bp-re [igy elso korben necces, egyertelmu h min 1 kobmetert kene elvinnem magammal, az meg remenytelen]

dorival volt egy randink 23-an, nagyon jol ereztem magam, dumaltunk sokat [megint para persze h csak en beszeltem, de talan nem, dori hogy volt?? ^_^]
a konyvek olyan jook, anna sutiekt fog sutni meg leveseket fozni

a juckatol kapott csokik megvannak erintetlenul, pompaaas
raaadsul s-tol kaptam egy ugyanolyan fehercsokit is, mondta is h egy ujabb darab a kollekciomban, hahaha, lesz bp-n csokim
es a vancsa valoban remek konyv, jol emlekeztem

MGL ajandekai olyan jook, birsalmasajtok meg olyan mustar pont amit annyira szeretek meg kedves hoemberes konyharuha meg azok a csodas truffelek
majd lefenykepezem oket, persze a truffelekrol mar csinaltam meg amikor megvolt mind

folyt kov

4 comments:

dorkamoka said...

Kedves Anna, orommel hallgattalak:)De nem,nem am csak te beszeltel:)Szerintem sok, sok sutit kivan mindenki a kornyezetedben es meg tobb finom levest a hideg napokra.Milyen volt a csoki?Nagyon kivancsi vagyok am a velemenyedre eez ugyben is no meg a hazepites okan is.:)Buek mindenkinek!:)Dori

anna said...

dori, megnyugodtam
oo, a csokit el is felejtettem leirni, tok gaz
meg nem kostoltam meg, ott var ram bp-n, jol sejtettem h lesz itthon annyi edesseg h jobb lesz azt majd ott megkostolni '_'
megirom, milyen mihelyt kinyitom, kivancsi vagyok am nagyon
neked is nagyon boldog uj evet kivanok

egytökéletesember said...

anna olyan szótlan vagy.. kemény volt a szilveszter?:)

anna said...

jaj dehogy '_'
rohangaszok fel-ala, kene kis nyugi
azert majd irok ugyis vmikor mar
[na latom te meg irtal vagy 100ezer karaktert a blogodba, joeg]