2008-09-26

google reader

remek rss-olvaso
mihelyt s-nak koszonhetoen felfogtam, mi az az rss, egybol rakaptam az rss-olvasokra
parat kiprobaltam, aztan messze ez nyert
meg cs is, aki addig foggal-korommel ragaszkodott az ovehez, atvaltott idovel erre, mert vegre belatta, h ez a jobb

vannak is mokas funkcioi
az h megcsillagozhatok ezt-azt, azt vszleg masik readerek is tudjak
de itt pl megosztani is lehet bejegyzeseket, ami szuper, mert ezzel vmi mokas tartalmat tudok en is csinalni, amit barki megnezhet egy publikus honlapon
[az enyemeket pl itt, ha vkit netan erdekel]
ezen kivul birom benne, h egy betuvel el lehet kuldeni e-mailben, amit epp olvasok, nem kell copy paste nyuglodes

naes akiket a google a baratomnak tekint, nemtom igazabol, pontosan milyen alapon, azoknak a megosztott cuccait automatikusan latom, persze le is tilthatom
ez jo nagyon
viszont nekem tegnap ota kiirja h vki meg akarja velem osztani a megosztott bejegyzeseit, es nem tudom kideriteni, ki az, mert ha a linkre megyek, akkor ismet vagy csak minden kontaktomat ajanlja fel, vagy marad a 2 eddigi friend-em
hat ez eleg gaz
kedves x, ha olvasol, kerlek jelentkezz, en is megosztanam veled, csak nemtom, ki vagy
ja, es a 2, akik eddig stabil sorrendben voltak, azok most helyet csereltek
eleg eeerdekes

ja es ha mar erdekes: ezt nem tudom hova tenni
par honapja van az, h a bongeszombe kitett google reader favikon [amikor erre kattintok, megnyitja a readert] nem stabil
teljesen nem ertem
sokszor a rendes, es sokszor meg mintha el lenne dontve
majd csinalok rola kepet
elkepeszto, meg nem lattam ilyet
masnal ilyen??

No comments: