2008-09-23

praga - metrok

tkp nem sokat metroztunk, en inkabb mindig a villamosokert nyavogtam
persze a metrok is tokjoook pragaban, csak megis a villamosok a fo kiralysagok
mivel most nem akarom blogirassal tolteni az ejszakat, most csak a metrok lesznek itt

sajnos belul a metroban nem sikerult kepet csinalnom, pedig terveztem
nagyon praktikus volt a beosztasa, sokkal jobban lehetett kapaszkodni az alloknak, mint bp-n
eeees lehetett biciklit szallitani a metron, konnyem csordult ki, amikor lattam, mennyire elheto ez a varos, jaj jaj, miert nem ilyen bp



uu, total beleszerettem a kozlekedesi vallalat kis kedves villamosaiba, amik a terkepek es tajekoztatok kereten gurulgatnak
pont ilyesmirol almodoztam mindig, h a bkv miert nem ilyen, erre itt meglattam, h itt ilyen
[dejo nekik akik ott laknak]
nagyon jo terkepek vannak lent a metroknal kiteve, remekul lehet hasznalni oket
a foterkep volt a legjobb, es vaa, de orulok, talaltunk cs-vel egy helyen, szoval most mar van olyanom nekem is
de mindegyik tokjo, tenyleg nehez lenne veluk eltevedni



na, a metrokba akkor szerettem bele ott, amikor meglattam, hogy neznek ki a megallok
vaa, micsoda csodaszepek, mindegyik mas
a bogyosokat nagyon birtam, a harmadik kepen levo uveghengeres tiszta utopisztikus volt, es a negyedik kimert eleganciaja is lehengerelt
jaj de gyonyoruek azok a megallok, egek



volt meg egy-ket mas dolog is
lehet asszem 2 koronaert sulyt merni fenn, az egyik megallonal
cs total belelkesedett, de elrontotta, nem tudtuk meg, hany kilo [talan mar sosem fogom megtudni]
annarol megint lehetett tukrozodos kepet csinalni, hogy legyen kep annarol
ez itt szepen megnyujtott, igazi csik lettem
vicces tuzulto jel
meg hasznos [es mukodo] jegyautomatak

No comments: