2008-10-19

jajdereg nem irtam

legalabbis ide
a fozosbe rengeteget, meg lehet nezni

mi minden volt/van [majd nehanyrol lesznek biztos reszletek is] ?
- voltunk kavezni + sutit enni egy tanarral, aki ertunk felelos vagy mi, jo volt, majd lesz is kozosen fozes meg karacsony elott, nala otthon vagy vmelyik koleszban
- sok sok sok egyuttfozes van, ez a legintenzivebb dolog, a beszamolok az annaesziken sorakoznak
- a suli elkezdodott mar okt 1-en, meg nem vegleges az orarendem, de majd irok az orakrol meg a sulirol
- spanyolt elkezdtem kedden, mokas, de 25en vagyunk [2 lany + rengeteg fiu + nadsszalkarcsu fiatal tanarno, pont olyan akinek lehet nezni a feneket], nem fogjuk betegre tanulni magunkat, az biztos, de mokas; egyelore a poszen hadarast gyakorlom, eeh, meg sokkol h nincs V, hahaha
- pont ugyanakkor van torok is az egyetemen [en a foiskolara jarok], kedden vettem eszre, de sztem kihagyom, most mar belelkesitett az egy ora spanyol
- megvan a vonatjegyem haza, dec 23 ejjel utazok, 24-en reggel 6:40 becs; 23-an delutan 5ig spanyol horverstehen, ezert nem tudok korabban menni, beleszamit a vizsgaba, ott kell lenni..
- issam atjott pentek este, h most indul olaszorszagba eladni vmi kocsit, es ha barmi baja esne vagy nem jonne meg, tudjam, h ott egy level a laptopjan
fogtam a fejem, micsinal, mondtam, elmegyek vele, de aaaa, nem kell, ugyse lesz semmi
szerencsere sztem megjott, hallottam h zorog, majd at is megyek hozza mindjart
- voltam tegnap sinsheimben egy baromi nagy technische museumban, majd irok rola kesobb
- tegnap este a, a magyar lany 24 eves volt, volt jo kis buli, paprikaskrumplival es turogomboccal, jo volt
- kedden jon reka otthonrol, hoz nekem mindenfelet otthonrol meg m-tol meg teat a kedves a-tol, dejooo lesz az is h itt lesz meg az is amiket hoz nekem
- most epp nagyonnagyon rossz a kedvem, meg jo h 8kor kezdodik a GE 2, az majd talan kicsit helyrerak

3 comments:

Szemy said...

Milyen nyelven kommunikaltok amikor foztok? :)
Mi aza techincese muzeum? :D
b

anna said...

kommunikalast majd leirom a masikban, mar el is kezdtem tegnap magamtol leirni, csak felbehagytam

muszaki muzeum vagy mi, rengeteg auto, meg repulo, ilyenek
majd kuldok kepeket es akkor meglatod, vagy kerdezd meg marcit, sztem ebben voltunk reges regen is, amikor bad wimpfenben voltunk, hatha emlekszik ra

anna said...

b, itt a valasz a nyelvekre:
http://annaeszik.blogspot.com/2008/11/ki-milyen-nyelven.html