2008-10-09

megvolt az elso felora amikor igazan orulni tudtam neki h itt vagyok

ugyanis az a tok gaz helyzet, h igazabol semennyire nem elvezem h itt vagyok
nem izgat nemetorszag, nem izgat a terkepeszet ugy ahogy van, nem volt jo a nyelvkurzus, nem lett sok sok baratom, de igazabol meg egy se, nem bulizok nonstop hanem iagazabol soha
tudom, ez marha gaz, es nem is szeretem magam erte, mert sokan meg a fel karjukat adnak egy felevert kulfoldon, mikozben en itt kinlodok
sajnalom, ez van, nagyon rossz passzban vagyok, asszem most sehol se tudnam jobban elvezni az eletet
[de azert nyugi, probalom]

viszont ma
bementem egy orara, ami tok oke volt
[ott voltak a kenyai haverok, vidaman udvozoltek, en is oket]


ora utan kiderult, h megvan a diakom [2 hete leadtam a papirokat, mar ideje volt..], total transz, most mar este 7tol ejjel 3ig tudok villamosozni meg kozlekedni, de majd lesz berletem is, akkor meg mindig
veegre, miota megjottem, sovarogva nezem a villamosokat, uuugy szeretek villamosozni mint a fene
mikor megtudtam h ide jovok, eloszor utanakerdeztem a piacoknak, a valasz jol lehangolt, utana pedig utananeztem a tomegkozlekedesnek es talaltam is egy csodas leirast amitol teljesen lazba jottem, es varom azota is a villamosozast

eeees utana elmentem az idegennyelvi tanszekre
mint utolag megtudtam, hetfon lehetett utoljara jelentkezni nyelvorakra, csak en olyan luzer vagyok h nem tudtam rola [bar a legtobben az intenziv nyelvkurzusos vizsgarol tudtak, amin en meg nem voltam ott], szoval igy le is csusztam rola
bantam nagyon, mert mar igazan nyelvtanulhatnekom van joideje
[nemetet sokaig tanultam, szeretem meg megy is minden gond nelkul
angolt sokat tanultam, utalom, de megy
finnul tanultam 3 evet, imadtam, de marha nehez es a tanarok nem ugy tanitottak ahogy jol tudok tanulni, szoval nem megy, de azota is nagyon szeretem
latinul 2 evig tanultam, nagyon szerettem, ment is
azota meg semmi, pedig kene, van hozza eszem meg erzekem, csak lusta vagyok
spanyol erdekelne, meg torok, meg japan, meg lovari, ha vkit erdekel, mit akarok elso korokben tanulni, tessek, ezeket, meg folytatnam a finnt nagyon szivesen, de igazabol meg 20 masik nyelv is siman]

szoval tudtam h itt lehet nyelvet tanulni, de nem mentem utana, lecsusztam rola
aztan a honlapokon utananeztem
lehet utolag jelentkezni, ha van hely, szepen ott is volt h melyik kurzusra kinel, mikor
eeeh van japan nyelv + kultura, ami csodas remek kiralysag lenne, de elso 5 orara nem tudnek menni mert masom van, ami nagyon fontos tenyleg, szoval az kiesett, pedig jaj de nagyon erdekelne
ugyanigy kiesett a kinai is, ettol is csak potyogtak a konnyeim
lehetne arab is basszus, de az most nem indul
torok nincs, pedig tele van a varos torokokkel, a fenebe, ebben nagyon biztam, nagyon nagyon
nade talaltam egy kezdo spanyolt amikor raerek, amin sajnos rengetegen vannak [23an], nem biztam benne h mehetek 24.-nek
azert odamentem ma, eeees pont ott volt egy csaj, aki pont abbol a spanyol csoportbol kerezkedett at egy masikba, mert mas ora miatt nemjo neki, szoval mehetek en
vaaaa, spanyolul tanulok keddtol, micsoda kiralysag
total odavagyok

na lepek, muszaj egyet bicajoznom
vegre tortent vmi jo, el se hiszem, marmin olyan aminek orulok is
villamos + spanyol, remek remek

9 comments:

Unknown said...

Szia Panna,
orulok, hogy volt ma egy jo felorad (azota remelhetoleg tobb is ha mar sikerult villamosozni is) :) lesz tobb is, ne aggodj.
amugy irigyellek a spanyol miatt... en tavaly vettem fel itthon, aztan valami miatt nem jott ossze es inkabb atadtam a helyemet robinak mert neki jobban kellett...
nah remelem hasonlo johireket hallunk meg felolad :)
udv neked itthonrol.
D.

viri said...

na,tök jó,örülök! akkor majd gyakorolhatjuk együtt a spanyolt!:)
nekem a spanyol után az orosz és a török a terv!
azt a karlsruhés villamosos oldalt én is nézegettem,tök érdekes!
csak így tovább!

anna said...

oo, hello csajok, dejo h irtatok

hat ma meg nem villamsoztam vegul, viszont van mar rendes berletem is, reggeltol estig barmikoros, szoval hetvegen sokat messzire..

viri, nyomd le az oroszt gyorsan, aztan akkor nyomulhatunk a torokkel egyutt
[regen nekem is rajta volt a listan az orosz, leginkabb kedvenc irok miatt, de aztan a total favorit kedvenc irom meg ugy csinalta, h csak par regenyt irt oroszul, aztan emigralt, onnantol meg angolul..
orosz irodalmat mondjuk meg most is szeretem annyira, h egyszer lehet h megtanulok oroszul csak h bulgakovot meg gogolt olvashassam..]

Anonymous said...

MUI BIEN, draga :D :D :D

viri said...

a mui az galíciai,télleg,azt is meg akarom tanulni!:):) kb a spanyol és a portugál között van (pl: muy - mui - muito),és nagyon jó hangzású (nem olyan szörnyű,mint a portugál)!
igen,tanuljunk együtt törökül!!!!

anna said...

eh m, nem ertem am °|°

v, ok, hajra torok

Anonymous said...

mit eh, ket het es erteni fogod. ez minden tudasom, nyugi... azt jelenti NAGYON JO

Unknown said...

hola chica!

muy bien valasztas :) remelem sok oromed leled majd benne

anna said...

m, ja ok

boni, en is, de nyelvtanulasban altalaban, szoval egyelore nem para h nem