2007-02-18

hm, asszem kitalaltam a diplomamunkam temajat
ez jo, mert mar marhara bosszantott az egesz

van [volt] legalabb 20-30 otletem, de csak max 4-5ot ereztem eselyesnek, a tobbit vmiert nem, pedig tok erdekesek azok is
aztan par napja eldontottem, amit mar eddig is sejtettem, h f-nel akarom irni
ezzel persze legalabb 2 kiesett a 4-5bol, mert azoknal egyertelmuen mas tanar az adekvat
aztan egyre idegesebb lettem
mult elotti ejjel nem is tudtam aludni miatta, csak 1 orat - b jol ki is rohogott miatta, h mi a fenenek aggodok, hiszen csak szept 1-en kell leadni a temat, sot meg valtoztatni is lehet rajta

kozben egy evfolyamtarsammal, a-val dumaltam
o mar kitalalta, es csak fogtam a fejem, mert a sok-sok otletem egyik megvalosithatonak tuno darabja kb ez, vagy legalabbis ehhez tok hasonlo lett volna

aztan ma megjott a ver trivialis otlet
el sem tudom kepzelni, h miert csak most jutott eszembe
nagyon orulok neki
bar mar elore rohogok, f mit fog reagalni ra
cs szt pontosan azt, amit mondtam

csak most erzem, mennyire idegesitett az egesz, h vegre nem idegesit

No comments: