2007-02-22

hm, asszem rajottem, mitol rossz a kedvem

az a helyzet, h sztem igen rossz valasztas volt a terkepesz szak
nem lettem [es leszek] okos [bar asszem ez nem csak a szakon mulik, meg mas szakok se errol hiresek]
nem tudnek egy cikket se irni semmilyen lapba, nem tudnek hosszasan beszelni/beszelgetni a temarol
ha barmit abrazolni szeretnek, nagy esellyel allatira utana kene jarnom, mert nem ertek hozza
mert valojaban semmihez nem ertek, csak tudok rajzolgatni
pontosan olyan ez a szak, mintha egy meghosszabbitott szakkozep lenne [meg csak nem is gimnazium, pedig mar azok a szakok se tul jok, amik csak a gimnazium tovabbhuzasabol allnak]
es az a szomoru, h majdnem a vegen kell lennem mar, amikor erre rajovok
ha elsoben kiderult volna, talan leleptem volna, es sztem jol tettem volna

hm, nem valami jo ez igy

remelem, holnap arra ebredek, h tiszta bolond vagyok, az minden almom, h vegzett terkepesz legyek es senkinek nem lesz jobb soha, mint nekem

No comments: