2007-02-26

ja, az 1. vonatozas megvolt
vegigmentunk 2 megszuno vonalon

kimentunk a nyugatiba jo koran, mert tudtam, h bonyolult jegyeket kell venni, mivel kerulout..
megneztem elotte itthon, de botor modon csak az arat jegyeztem meg, a km-t nem
a penztaros nonek elmondtam, hogyan akarunk menni
gyanusan gyors szamolas utan az altalam kiszamolt ar kb 2/3-at mondta
mondtam neki, h vszleg elszamolta, elismeteltem az utvonalat, meg mondtam, mennyit jegyeztem meg az elvirarol
mondta, talan nem frissitettek
paraztam, h lekessuk, ezert nem kerdeztem meg tole, mikor csokkentettek 30%-kal a vonatjegyek arat [meg tudtam, h az elso atszallasnal direkt hagytam sok idot, es addig eleg volt a km, amit adott]
persze eleg hamar, a vonatnal kiderult, h kb 100 km-rel szamolta el magat

11.50 bp nyugati - 13.10 kecskemet, 106 km 1 ora 20 perc alatt
szoval elmentunk kecskemetre
utkozben a kalauznak elmondtam, hova es hogyan akarunk menni, es olyan kedves volt, h szepen, az orrom elott osszeadta, es kiszamoltuk, hany km-es jegyet kell majd meg vennem

kecskemeten elmeseltem a penztaros nonek, mi a helyzet, hova es hogyan megyunk
megoldottuk, megvettem a maradek km-t, es nem is vesztettem egy fillert se
[mas kerdes, h ha szabalyosan csinalta volna, es kiegeszito jegyet ad, akkor 500 ft potdijat kellett volna fizetnem az ostoba nyugatis no miatt]

kecskemeten meg volt annyi idonk, h egy cukraszdat talaljunk egy mokas ut kozepen, es egyunk egy szelet tortat
nekem bejott, marcipanosat ettem
cs meg grillazsosat, az is nagyon jo volt

14.13 kecskemet - 15.25 fulopszallas, 43 km 1 ora 12 perc alatt
kecskemetrol atmentunk fulopszallasra
ez a vonal nagyon jo+szep volt
vegig neztuk a paulus fele kiskunsagi nemzeti park terkepen, h hol vagyunk
[ez az egyik legkedvesebb terkepsorozatom - sztem par dologtol eltekintve nagyon szepek]
elmetunk a kolon-to mellett, meg jo kis erdok, utacskak, tanyak mellett

15.31 fulopszallas - 15.56 kiskoros, 22 km 25 perc alatt
sem kul, gyorsvonat
pontosabban emellett is volt nagyon szep dolog: a kiskorosi turjanos
de jo volt

16.03 kiskoros - 16.49 kalocsa, 31 km 46 perc alatt
ez is szep volt, de azert a masik jobban tetszett
meg ezen mar voltam egyszer az evfolyammal, elsos korunkban
cs meg nem latta az allomasepuletet, gondoltam, azert megeri lemenni
csinaltam par kepet [sajnos az egesz ut alatt csak itt], lent ott lesznek

utana mar csak elbuszoztunk bp-re

eredetileg tervbe volt veve, h a dunapataj - kunszentmiklos-tass vonalon at jovunk vissza vonattal, de olyan remek a menetrend, h dunapatajrol vonat csak 3szor indul egy nap: 4.40kor, 9.01kor es 18.00kor
gondolom, azert kihasznalatlan a vonal, mert hajnalban ki a fene menne hova, a 9es suliba+dolgozni mar keso, az esti meg mar hova, minek..
szoval nekunk is csak az esti johetett volna szoba, de akkor mar sotet volt, uh nem lattunk volna semmit, es raadasul diakokkal teli vonatra kellett volna atszallni, amihez nem volt kedvem, ezen kivul nyaron mar vegigmentunk a vonalon, amikor a szelidi totol jottunk vissza bp-re
azert en banom, h ma kimaradt, meg nagyon fajt a szivem, h nem lehet uszni egyet a szelidi toban
alig varom, h amikor megjon a diszno meleg, akkor vigan bemenjek egy reggel a toba, es csak szeptemberben jojjek ki belole ujra
itt egy kep a dunapataji allomasepuletrol, csak mert annyit gondoltam ma ra:



na es akkor itt vannak a kalocsai kepek:













No comments: