2007-03-08

jaaa, a vicceset meg nem is irtam
delutan, amikor sutire vagyakozva oltoztem es rohantam, h elerjem a buszt [nem volt kedvem a joidoben metrozni, idoben meg ugyanannyi], csorgott a telefonom, ismeretlen szam

a legkedvesebb TO-s baratnom [valojaban nem a baratnom]
kerdezte, h miert van az, h az egyik targybol nincs jegyem se az etr-ben, se az indexemben, mikozben mindenki masnak van
mondtam, h az furcsa, mert abbol a targybol nem volt vizsga - annak ellenere, h fel kellett venni, mert volt krediterteke is
hat, pedig jeleseket, jokat es kozepeseket latok mindenki masnal, anna, csak maganak nincs semmilyen jegye
hm, mondtam neki, h utananezek, bar tisztan emlekszem, h nem volt vizsga belole, es csodalkoztunk is rajta; akkor ugyan a tobbieknek mifele jegy van beirva?
na mindegy, megbeszeltuk, h utananezek, aztan majd felhivom

gyorsan beleugrottam a nadragomba, mar csak par percem volt a buszig
erre ujra hiv
most vette eszre, h senkinek nincs jegye, uh inkabb akkor o nez majd utana

csak azt nem ertem, akkor miert mondta, h az orra elott vannak a tobbiek jelesei, joi es kozepesei
csak nem remisztgetni akart??

No comments: