2007-03-08

jo gyik napom volt

reggel kozepesen unalmas ora, utana finom felebed cs-nel, utana hazajottem, kiporszivoztam, elpakoltam sokmindent, valaszoltam egy e-mailre, amire mar regota akartam
innen gyik
suliba 3/4 oraval elobb mentem, mint kellett volna, mert e talalt egy adatrogzitos munkat a tanszek vegeben lako rejtelyes pasiknal, es megbeszeltuk, h ma odamegyunk, es megmutatjak, mit kell csinalni
utkozben majd megvesztem egy kis kremes sutiert, lett is volna tobb lehetoseg, h hova menjek be megvenni, de gondoltam, eletemben kb eloszor nem kesnek, inkabb nem
beertem hajszal pontosan, evi nem volt sehol
kesett 8 percet, azalatt siman benyomtam volna almaim sutijet
a pasik kozoltek, h ejjel szetesett a rendeszer, frissites kozben leallt az elte, ..., jojjunk ora utan, vki ugyis itt lesz
annyi ido mar nem volt, h lelepjek sutiert, de legalabb a bufeig elertem
soha nem vasarolok ott semmit, mert jo draga
most vettem egy sutit, jo dragan
tkp nem is volt rossz, csak pudingos volt, en meg direkt kremeset akartam
ora nem volt vmi nagy eresztes, de legalabb kitalaltam, micsinalok feleves feladatnak, ez volt a nap gyik reszenek egyetlen ertelme
ora utan mentunk a pasikhoz
a munka remes lenne, a pasik nem birjak elmagyarazni, es amugy sem normalisak
egy ora tokoles utan mondtuk nekik, h lepunk, hatunk kozepet elobb akarjuk latni, mint ezt a ganyolodast
hazafele is csak a kremes suti jart az agyamban, de olyan hulye vagyok, h inkabb cs-t akartam latni, meg mielott elmeny taichira, ezert suti helyett huztam haza
hazaertem, aztan tok nem ertelelte
ehes voltam, o nem, uh egyedul eszegettem, mikozben a sutirol almodtam [almodok]
es kozben meg rajottem, h a kedvenc sorozatomat, aminek minden reszet lattam, es ma ismeteltek azt az egyet, amit a mult heten nem vettem fel - reszben cs hibajabol -, ma is elfelejtettem felvenni, uh tuti nem latom, max nyaron, ha megismetlik az egeszet

sutim nincs, cs nem volt kedves, sorozatocskamat nem vettem fel, e-ekkel nem mentem el kocsmaba, pedig lehet, h jot tett volna
most jollaktam es suti utan acsingozok
a turorudi ellenere, amit most nyomtam be

u p d a t e
nem lett jobb
cs most jott haza, es eszebe se jutott sutit hozni nekem, pedig tudta, h mennyire ennek
meg meg is beszeltuk, honnan van eselye [tobb lehetoseg is volt, egyik se nagy kitero]

u p d a t e 2
haha
csak h megjobb legyen a kedvem, megneztem egy riportot a bezart vasutvonalakrol
arrol, amerre nyaron en is jartam
ezenkivul megtudtam, h aki gyest kap, meg napkozibe se jarathatja a gyereket [azt mar regebben is tudtam, h aki gyesen van, az az oviban is csak delig hagyhatja a gyereket]
kiraly ez az orszag

No comments: