2007-03-21

tegnap szulinapom volt [ill tegnapelott]

cs-tol kaptam egy joystickot, h C64-es jatekokat jatszhassak a gepemen [emulatorral], meg egy tokjo sarga viragu cserepes rozsacskat, amire mar nagyon regota vagytam [bar en rozsaszinut akartam..]
m-tol is kaptam egy szal szep viragot, es vmi rejtelyeset fogok kapni del-koreabol, nagyon izgat
[ja, meg a jo kis hummuszos vacsimat - beszamolo itt]
csaladtol majd kesobb, hiszen pont a sznapomon nem is voltam otthon
a-tol egy tokjo kis mezescsuprot [hasznos, meg nem volt nekem soha], meg egy pirosmogyorost
a-tol [masik] egy puszit
e-tol is van egy masik kivancsiva tevo ajandek kilatasban, alig varom
n-tol boritekot, t-tol meg egy zenelos kepeslapot - kiskorom ota nem volt ilyenem, allatira orultem neki
sokaktol sms-t, meg e-mailt
remelem, senkit nem felejtettem ki

dejo dolog a szulinap

No comments: