2007-03-11

mozit ritkan irok le, de a vorosmarty kezd vegleg kikesziteni
furcsa, mert egy idoben a legkedvesebb mozim volt, es igazabol most is nagyon szeretem
megsem megyek oda egy joideig, eldontottem

legalabb harmadszor, de sztem inkabb negyedszer csinaljak meg, h akciosnak hirdetnek meg egy filmet, ami aztan valojaban nem is akcios
a bridget jones 2-re tisztan emlekszem, h igy volt, csak ott meg vitaztam is a csajjal
[azt irtak a pestiEstben, h ez a film hetvegen 300
mondtam neki, h vasarnap delutan sztem hetvege
modta erre, h hat de csak a du 2-es eloadas volt 300
erre mondtam neki, h akkor viszont hazudtak a pestiEstben, mert ott azt irtak, h MINDEN hetvegi eloadas 300, ez meg hetvegen van, es megis 600
de nem, nem hazudtak, mert a du 2-es tenyleg 300 volt
itt feladtam]

ma az arthur es a villangokkal jartunk igy
kineztem, orultem neki, alig vartam [cs is]
csak a film miatt 2 oran at csesztem az idot a varosban [hazajonni mar nem lett volna ertelme]
odamentem fel oraval elobb, h megvegyem a port.hu-n 300 ft-osnak meghirdetett jegyet
[a pestiEstben amugy jol irtak, csak nem volt pestiEstem]
csaj kozolte, h 600
[mar volt akkora rutinom, h 2 jegy kerese elott [helyett] megkerdeztem, h ugye 300..]
mondtam, h akkor ISMET sikerult atverniuk csomo embert
ismet nem hatodtak meg rajta, hat van ilyen, h elirjak..

a fene enne meg
annyira hihetetlenul fel tudnak bosszantani vele
mert nem a 300 ft-rol van szo, hanem arrol, h ismet volt vagy 5-6 film ebedidoben, amik mind jo olcsok voltak [hetvegi matinek - a toldi-matine kivetelevel gyerekfilmek], amik kozul legalabb 3-4 erdekelt
es csak azert nem mentem el egyikre se, mert ezt neztuk ki cs-vel, annak ellenere, h a tobbi is erdekelt

a mozi fonokenek tuno altalaban kreten pasit sem birom
pont olyan alak, akibol siman kinezem, h ezt teljesen tudatosan es direkt csinaljak

a mozi tiltolistara kerult nalam
csak nagyon indokolt esetben megyek oda legkozelebb
meg a cigiszagu kultiba, vagy a nem normalis jegyszedos europaba is elobb megyek
[persze lehet, h az elso jo gyerekfilmnel feladom, megiscsak itt a legjobb a hetvegi matine, az a helyzet]

No comments: