2007-06-12

atya eg, de merges vagyok
a maffiozok [the sopranos] a vilag egyik legismertebb es legtobb dijat besoport sorozata
a neten: wikipedia, imdb, port.hu
ennyi dijat es jelolest kapott: 5 golden globe dij + 1 emmy jeloles + 16 golden globe jeloles
6 evada volt, most lett vege
jo nagy szam volt, meg itthon is lehetett olvasni rola, pedig most nem megy nalunk egyik adon sem, foleg nem a legujabb reszei

a fo kerdes a vegere az volt, h lelovik-e a foszereplo tony sopranot
es a hirtv elarulta egy hirben, csak ugy siman
en meg persze ovatlanul elolvastam, mert nem is gondoltam, h barki kepes ilyenre
semmi figyelmeztetes, ahogy illik, h ne olvasd tovabb, spoiler-veszely, ..
eloszor el se hittem, annyira sokkolt, h kepesek leloni a poent

ennyire meg asszem sosem akadtam ki hirportaltol

No comments: