2007-06-18

szegeny b [kisoccs] es a wiw

egyszer teljesen veletlenul torolte a felhasznalojat
persze irt a rendszergazdaknak, bar mondtam, h sztem semmi esely
meg csak nem is valaszoltak
aztan vki meghivta, uh csinalt ujat, ujra megkereste az ismeroseit, ...

most meg ugy tunik, vki feltorte a felhasznalojat
megvannak az ismerosei, a kepei, csak az e-mail cime meg a neve valtozott meg
annyira sajnalom szegenyt
remelem, most azert fognak reagalni a rendszergazdak, bar tartok tole, ez sem fogja oket kulonosebben izgazni

2 comments:

Szemy said...

Hát igen... :'(

anna said...

hat azert sztem ne keseregj
par nap alatt 150, most meg mar 278 ismeros
sztem 1 honapon belul kb mindenki meglesz

sztem te is kiexportalhatnad az ismeroseidet, mint en is tettem, meg majd a szigorlatok utan megint megteszem, epp ilyen esetektol tartva
latod, nem lett bajom belole, bar valoban megtortenhetett volna, h lenyuljak a felhasznalomat