2007-06-30

csutortokon is, penteken is szigorlatoztam
mindketto 5os lett, nagyon orulok neki
jo sokat tanultam, persze csak magamhoz kepest
nagyon faradt voltam + vagyok, de majd csak magamhoz terek

ilyen teteleket huztam, ha vki erdekel:

csutortok, KARTOGRÁFIA SZIGORLAT
1/9 A domborzatábrázolási módszerek csoportosítása, történeti áttekintése, alkalmazásuk a különféle térképtípusok esetén
2/6 Az igazgatási térképek családja (definiálás, típusok, szerkesztési elvek, a jelkulcsi különbségek az egyes típusoknál)
3/3 Felületszerű és vonalszerű ábrázolási módszerek

pentek, SZÁMÍTÓGÉPES KARTOGRÁFIA, TÉRINFORMATIKA SZIGORLAT
1/2
Az internet alapelemei: telnet, ftp, mail, gopher, web; biztonságos hálózati kapcsolatok. Az internetbe kapcsolt számítógépek azonosítása (IP cím, DNS).
2/4 Nevezetes vektoros alapszoftverek bemutatása és összehasonlítása: Geomedia, Mapinfo, Arcview. Adatbázis építés, digitalizálás, topológia építés és javítás, adatnyerési módszerek.

minden tanar nagyon kedves volt, vagy pozitivan, vagy kozonyosen alltak az egeszhez, nem volt mindenkinel egyertelmu, h melyik
a masodik szigorlaton hasznos volt, h segitsegeket kertem: az elso tetelt cs diktalta le nekem hajnalban, bar megvolt mastol kidolgozva, ez gyorsabb volt, a masik tetelt meg egy most vegzett terkepesz, rgy diplomamunkajabol tanultam meg
koszonet mindkettojuknek

2 comments:

Anonymous said...

gratulálok!!! ;)

anna said...

kosz, azota is csak vigyorgok, meg alszok, felvaltva..